Jongentje vermoord

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.212
Waarderingsscore
160
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Ik vind het te gek voor woorden dat er een jongentje vermoord wordt op school.
Wat voor gek ben je dan om zo'n klein mannentje zijn keel door snijden.

Ik zou niet in de rechter zijn schoenen willen staan als je de 22 jarige man een straf zou moeten geven. Hier heeft de rechtbank geen geschikte straf voor en dat wat de rechter ook.

Moest het even kwijt.

:(
Nr.10
 
22 jarige dader, was t niet ?

Die moet natuurlijk een kans krijgen terug te keren in de maatschappij.
Daarom zal ie TBS krijgen; over anderhalf jaar loopt ie na een proefverlof gewoon weer rond hoor.
 
Levenslang geven die gast, echt levenslang dus he, geen 20 jaar.
 
Black Tiger;170858 zei:
Levenslang geven die gast, echt levenslang dus he, geen 20 jaar.
Zal volgens het huidige rechtstelsel niet gaan. Die gast is over een aantal jaren weer vrij of het nu 20 of 30 is.

In één woord SCHANDALIG wat er is gebeurd, hebben er geen woorden voor.
 
Ik weet wel kwaad mag niet met kwaad vergeld worden, maar ik heb het gisteren met kwaad bloed gelezen.

Ik heb hier verder ook geen woorden voor, hopelijk krijgt dit figuur voortaan enkel tegenspoed! :mad:
 
Lijkt mij dat je hier als ouders nooit meer bovenop komt.
Ik moet er niet aandenken dat dit met mijn kleinkinderen zal gebeuren.
Helaas is ons rechtstelsel hier niet op ingericht maar levenslang lijkt mij toch het minste.
Het zal wel weer TBR worden met weekendverlof.
 
Kindermoordenaars worden in de gevagenis wel opgeknapt, samen met verkrachters en pedofielen, hij mag blij zijn als hij als manke nelis uit de lik komt. Als zij de kans krijgen maken ze hem op gruwelijke wijze af


Het is algemeen bekent dat in de lik ook een klasse strijd woed, respect moet je daar verdienen. Op het moment dat ze er achter komen dat het om een kindermoordenaar gaat. Is het met hem gedaan.


Als hij een beetje hersens heeft hangt hij zichzelf op.
 
20 jaar en TBS met dwang verpleging moet kunnen de man was niet bij zijn hoofd op die manier moet levenslang mogelijk zijn.
 
Als die man niet goed bij zijn hoofd was, dan is dat heel zielig voor hem.
Dan kan ie er ook niks aan doen dat ie een mes pakt en een kind zowat ritueel slacht.
Dus moet je zo'n gast niet jarenlang opsluiten, want daar schiet HIJ niks mee op.

Nee, je mag m wel straffen, maar een jaartje ofzo dan he.
Daarna gaat ie in de TBS molen.
Hij is nog maar 22 jaar oud, dus hij heeft nog een heel leven voor zich.
Dan moet je zo'n zielepoot dus de kans geven om zijn leven weer op te pakken.
Dus je leert m tijdens dat TBS dat ie het nooiiiiiit meer mag doen.
En dan laat je m zonder lijn in het park lopen, kijken of ie zn lesje geleerd heeft.
Zo niet, begin je gewoon van voor af want een mens doet zoiets niet van nature.
Heeft ie zijn lesje wel geleerd, dan is het al bijna tijd om m helemaal los te laten.
Kan ie de wereld laten zien dat het toch allemaal goed komt, ondanks dat ene vergissinkie dat ie vroeger eens gemaakt heeft.
Maarja, iedereen leert door het maken van fouten en vergissingen he, zo gaat dat nou eenmaal.
 
Wat een vies smerig zwijn.....
Oeps hij is van buitenlandse komaf,mag ik dit wel zo formuleren.
Ja die mogen dat he!!!......of.....mag iedereen dat straks.
Mischien volgende keer toch maar weer een leraar.....of....pakken we geert.
 
Een moeilijke jeugd gehad natuurlijk ikke niet verstaan en jij discrimineren.

Sorrie allemaal voor mijn uitlatingen ik kan er ook niks aan doen mij jeugd was waarschijnlijk te makkelijk.
 
weet je toch bij hen zit dat in de cultuur volgens onze wetgeving alleen wij mogen het niet want wij horen teweten dat het niet mag???????? ik heb respect voor iedereen maar zo een aan zijn ballen ophangen
gr frans
 
Ik mag toch hopen dat sommige commentaren vol zitten met cynisme...

De dader mogen ze van mij aan zijn voeten aan mijn trekhaak vastbinden, sleep ik hem wel ff naar Den Haag over de A12.

Roberto
 
Roberto;170965 zei:
Ik mag toch hopen dat sommige commentaren vol zitten met cynisme...

De dader mogen ze van mij aan zijn voeten aan mijn trekhaak vastbinden, sleep ik hem wel ff naar Den Haag over de A12.

Roberto

Mag ik dan aan z'n voeten trekken richting arnhem of den bosch ofzo??
 
Natuurlijk, want hij moet immers ook terug. Lijkt me een geschikte vervoermethode van en naar de rechtbank.
Scheelt ook weer in de kosten want dan hoeft het parket dat niet te doen en kunnen die hun tijd beter besteden.
 
Voeger deden ze dat met een paard en dat is eigenlijk veel beter duurt allemaal wat langer ik heb er een nieuwe variant op verzonnen touw om zijn ballen en dan voort trekken, altans als hij die heeft ja je weet het maar nooit.

een vuur peleton is nog te goed voor hem gewoon opsluiten tussen de zware criminelen die zelf ook kinderen hebben dan komt het vanzelf goed.
 
Ex-gedetineerde
De verdachte zou een man van Antiliaanse afkomst zijn. Volgens dagblad de Telegraaf gaat het om de ex-gedetineerde Julien C. Hij zou bij zijn pleegouders in Hoogerheide hebben gewoond. De Telegraaf meldt verder dat het pleegbroertje van de verdachte bij Jesse Dingemans in de klas zat.

Julien C. zou naar hem op zoek zijn geweest. Over het motief van zijn daad is nog niets bekend. De politie werkt met dertig rechercheurs aan de zaak.

Bron: omroepbrabant.nl
Is DIT wat ze bij links bedoelen met "de verrijking voor onze samenleving"?
 
Gvd 30 man op deze zaak zetten terwijl het overduidelijk is
Hebben die 29 slimmerikken niks anders te doen.

Ach de belasting betaler betaald
En die antilliaan wordt ontoerekeningsvatbaar verklaard en komt met een sisser en 5 jaar vrij terwijl de ouders van het joch een eeuwige trauma hebben
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan