Jos, Bedankt!!!!

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
Ik wil Barichello niet wippen, vind hem een leuke en vooral ook sportieve gozer.

Laten we dan Schumi wippen om Jos een zetel te geven.:biggrin:

Neu... als we iemand moeten wippen, wip dan een van die gasten die niet of onvoldoende rijden kan, wip iemand bij Toyota ofzo.:)

 
Heren vergeten we niet een ding?

de eikel in kwestie is nog altijd Nazi Frentzen!!!

Die medogenloze kwal moet verdwijnen!!

want als er iemand is die onsportief is,dan is hij het wel.

(zegt een Ferarrista in hart en nieren,ben tenslotte ook italiaan)

Gr Dex

 
Laten we alsjeblieft niet met die Nasi-shit beginnen. Een aantal van onze medelanders heeft zich op het forum van HHF ook al zo beschamend afgereageerd.

Overigens denk ik dat Jos hetzelfde zou hebben gedaan, er zijn tenslotte maar 22 stoeltjes...

 
Volledig mee eens, hoe hard je ook tegen iemand bent en hoe onsportief die ook mag zijn, we moeten niet iemand als Nazi gaan uitmaken.

Hou de postings a.u.b gezellig anders kunnen we niet anders dan ze sluiten.

Het is hier immers het FUN board, niet het "hate" board;)

 
Geaccepteert, bedankt voor de snelle reactie.

 
Dat laat me er aan denken..... We moeten eens zien wie we dit jaar tot grindbakcoureur kunnen bestempelen. Jos heeft wat dat betreft weinig van zijn reputatie als zodanig laten zien omdat hij te goed gereden heeft, en dit jaar rijdt hij zowieso al niet, althans in elk geval niet vanaf het begin.

Tijd dus om een andere grindbakcoureur uit te zoeken. Wie is de beste gegadigde hiervoor? :)

 
Hihi, aan het eind van het jaar benoemen we de "Grindhapper van het jaar", HHF heeft al vast een voorproefje genomen, pits uit - 2e bocht was het dacht ik... :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan