Jos The Boss -> JAGUAR!!!!!

Ja dat was als voorbeeld voor als het door zou gaan, ik heb begrepen dat er nog 6 kandidaten zijn voor het stoeltje bij Jaguar dus ik ben benieuwd.
Zou wel gaaf zijn als Jos eindelijk eens bij een team terecht zou komen waar hij ook wat presteren kan die ook wat vaart kunnen maken in plaats van altijd te werken voor die plaats 19 t/m 22 teams oftewel zoals ik ze noem de "achteraan" teams.

Ik duim voor Jos.:)

Ja het zou mooi zijn! Maar je weet toch dat de helft voor en de andere helft tegen die limbo is! Er zullen dus wel wat replies komen.
En denk eraan, het is een engels team, en er gaat wel eens wat fout tijdens tea time bij die engelsen.
Grtz.

Haal het stukje /wallpaper4.jpg eens weg dan kun je nog meer pictures bekijken.

Big-Henk

Originally posted by Black Tiger

Zou wel gaaf zijn als Jos eindelijk eens bij een team terecht zou komen waar hij ook wat presteren kan die ook wat vaart kunnen maken in plaats van altijd te werken voor die plaats 19 t/m 22 teams oftewel zoals ik ze noem de "achteraan" teams.

Die kans heeft hij 10 jaar geleden gehad en verprutst.

Da's nou echt een lulverhaal! Weer zo'n verstappen hater!
Grtz.

Ik hoop dat Jos in de Jaguar sneller is dan het downloaden van dat plaatje bij @SLOOM

Nog erger wordt het als @sloom sponsor zou worden , rijdt ie weer achteraan met zijn groene bolide

Dat zou jammer zijn.

Maar je hebt nu je plaatje wel neem ik aan. En de naam van de sponsor is wel vertrouwenswaardig denk ik.
En bij jaguar zullen ze die buitenlandse (mercedes) suprematie in hun land onderhand wel spugzat zijn, en dus snellere aktie ondernemen. Of niet?
Grtz.

Bij wie had ie dan 10 jaar geleden die kans?
Toendertijd was ik nog niet echt een F1 fan dus weet ik het niet, maar wel weet ik dat een Jaguar het beste is (als het door gaat) wat hem de laatste 5 a 6 jaar overkomen is.:)

Killroy, ik ben helemaal geen verstappen hater, integendeel. Maar als hij zegt dat hij echt een goed coreur is, had hij dat toen moeten bewijzen, omdat ie toen het snelste materiaal tot z'n beschikking had.

Black Tiger, dat was een Benneton.

Hij is te vroeg in het diepe gegooid.
Dus dat hij zich niet op het juiste moment goed heeft gepresenteerd valt hem niet echt te verwijten.

De momenten dat je ziet dat hij een stuk beter presteert als een hoop andere coureurs is bijvoorbeeld in de regen, voorbeeld Maleisie.

En hij heeft niet voor niets 2 derde plaatsen in het jaar dat hij in een GOEDE auto reed.

Ik denk dat hij wel een fout heeft gemaakt met zijn manager, hij had beter de manager van Michael en Ralph kunnen hebben.

Rolo

Dat niet alleen Rolo. Hij heeft niet voor niets de naam "grindbakchauffeur" verworven. Een van de problemen die er ook aan meegewerkt hebben is dat net toen hij het had kunnen maken, hij nog overenthousiast was zullen we maar zeggen en niet volwassen genoeg reed waardoor hij te vaak de grindbak bezocht.

Ook de commentator van RTL5 en anderen hebben dat toendertijd vaak genoeg gezegd en van mij heeft ie de naam grindbakchauffeur verworven.

Pas eigenlijk de laatste jaren laat hij zien wat hij daadwerkelijk kan, vooral met de starts en rijdt hij ook volwassener, als hij dat gedaan had in de tijd van Benneton enzo, had hij misschien ongeacht zijn manager nu ook bij de topteams gereden.

Maar wat niet is kan nog komen, ondanks zijn hoge leeftijd (althans voor de F1 sport dan) heb ik nog vertrouwen in hem.:)

Ik blijf gewoon trots op onze Jos,, want voorlopig rijd hij toch maar in de Formule1,, en dat kunnen niet veel anderen zeggen.

En omkijken naar beslissingen in het verleden is makkelijk,, als hij toen wist wat hij nu weet zou hij het ook wel anders hebben gedaan,, maar geld dat niet voor ons allemaal.

Laten we gewoon hopen dat die volgend jaar nog 1 kans krijgt en eens een wat betere wagen heeft en dat die weer mee kan doen in de top 10.

Natuurlijk zeggen jullie ook wel dingen die waar zijn! Was zijn manager keuze wel de goede, en dat hij aanvankelijk jong en nogal wild was, en wat vroeg in het diepe werd gegooid. Maar dat grindbak verhaal zie ik steeds weer terugkomen bij de meeste rookies. Dat is voor mij dus flauwekul.
En die zogenaamde eerste kans? Vergeet niet dat hij de waterdrager van Schumacher was. Die was nummer 1 en daar was alles op geconcentreerd. Net zoals nu Barrichello dat is. Wel stond hij desondanks steeds bovenaan bij de kwalificatie.
Dat er daarna wat onvoorziene en onverwachte dingen gebeurden kunnen we onder het hoofstuk "Shit happens" zetten.
En toch is hij na 10 jaar nog bezig. Dat kan ik van velen niet zeggen.
Dus "let's hope for the best!"
Grtz.

Vergeet Irvine als waterdrager niet, ook een duidelijk voorbeeld dat de 2e man naast Schumi het moeilijk heeft of in de schaduw staat.

Wat is de reden is Schumacher zo goed of krijgen de waterdragers inferieur materiaal? Ik weet zelf het antwoord niet!

Kijk maar naar de waterdragers

JJ Letho
Jos Verstappen
Johnny Herbert
Eddie Irvine
Rubinho Barrichello

Vergeet ik wel ff de eerste jaren van 1992 tot 1994 maar allez

Jos is gewoon een fenomeen in Nederland en ik denk dat we er voorlopig geen meer krijgen als Jos die zo lang het kupke boven water weet te houden. Net als dat er geen 2e Schumi bestaat die het record van 6 wereldtitels op korte termijn kan evenaren

Grtz Mike

Mijn relaas vertelde ik alleen om terug te kijken waarom hij de kansen in het verleden gemist heeft.
Het is zonder meer waar dat dit probleem bij veel rookies voor komt, daarom zijn er de afgelopen jaren toch ook al enige interessante coureurs weggedaan bij de betere teams of helemaal opgestapt.

Verder ben ik het volledig met Jack eens.
Ik zou niet eens over Verstappen iets zeggen als ik toch niet trots op hem zou zijn.
Niet alleen omdat hij Limburger is, maar inderdaad ook vanwege het feit dat hij al zolang er bij zit en op 1 of 2 jaar na toch steeds weer ergens een stoeltje weet te veroveren terwijl anderen op die leeftijd al vergeten zijn.
Of hij het nu goed doet of wat slechter, de kunst is om erbij te blijven en dat lukt hem nog altijd goed.

Dat is dus waarom ik ook goede hoop blijf houden dat hij de fans toch nog wel wat zal laten zien.

Tja wat die Schumacher betreft, ik ben er geen fan van.
En als je zoveel betaalt krijgt is het logisch dat de teams de 2de man als waterdrager laten funktioneren anders hadden ze de tweede man beter meer kunnen betalen.;)

Het is natuurlijk een heel goed coureur, maar zeker niet mijn favoriet, dan komt nog wel een heel rijtje boven hem, waaronder zeker Barichello en Jos.:biggrin:

Voor de selectie van de BESTE coureur in een kampioenschap racen is sowieso een andere opzet vereist zoals bijv. in de Formule Ford (en Nascar).
Dan moet je met gelijkwaardige auto's rijden (banden, motoren, gewicht auto+coureur etc.) en alleen daar zie je dat je dichter bij het antwoord komt op de vraag: wie is nu de beste?

Als je dan de Formule 1 bekijkt zul je dus de constructeurstitel kunnen schrappen :)

Rolo

Juist Rolo en daarom doet Duck niet mee aan de formule 1. In mijn auto kan niet zon zware motor en over banden al helemaal niet te spreken.

Bovendien kost het me een vermogen en oom dagobert is zo gierig als de pest ;(

Niks aan dus!

Gewoon zo laten als het is of Nascar gaan racen met zn allen!

@BT ben het met je eens, vooral omdat Jos bij mij uit de buurt komt en nu zelfs op 500 meter van mij vandaan een vakantiehuisje heeft gekocht. En al meerdere malen met Har Muermans is gesignaleerd.

Een ding kan ik verraden het is nummer 80........ :biggrin:

Grtz Mike

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan