Mijn relaas vertelde ik alleen om terug te kijken waarom hij de kansen in het verleden gemist heeft.
Het is zonder meer waar dat dit probleem bij veel rookies voor komt, daarom zijn er de afgelopen jaren toch ook al enige interessante coureurs weggedaan bij de betere teams of helemaal opgestapt.
Verder ben ik het volledig met Jack eens.
Ik zou niet eens over Verstappen iets zeggen als ik toch niet trots op hem zou zijn.
Niet alleen omdat hij Limburger is, maar inderdaad ook vanwege het feit dat hij al zolang er bij zit en op 1 of 2 jaar na toch steeds weer ergens een stoeltje weet te veroveren terwijl anderen op die leeftijd al vergeten zijn.
Of hij het nu goed doet of wat slechter, de kunst is om erbij te blijven en dat lukt hem nog altijd goed.
Dat is dus waarom ik ook goede hoop blijf houden dat hij de fans toch nog wel wat zal laten zien.
Tja wat die Schumacher betreft, ik ben er geen fan van.
En als je zoveel betaalt krijgt is het logisch dat de teams de 2de man als waterdrager laten funktioneren anders hadden ze de tweede man beter meer kunnen betalen.
Het is natuurlijk een heel goed coureur, maar zeker niet mijn favoriet, dan komt nog wel een heel rijtje boven hem, waaronder zeker Barichello en Jos.