Jos The Boss -> JAGUAR!!!!!

Originally posted by Mike The Bike
Gewoon zo laten als het is of Nascar gaan racen met zn allen!
Grtz Mike

Daar hebben ze tenminste geen grindbakken :biggrin: (ik kon het niet laten)

HAHAHAHAHA! :biggrin::biggrin::biggrin:
Ik kon hem wel waarderen hoor Kees.:)

@Mike: ach, dan kom ik hem misschien binnenkort eens een hand geven als ik tijd kan vinden.:cool:

Originally posted by Kilroy
Da's nou echt een lulverhaal! Weer zo'n verstappen hater!
Grtz.

Ben uiteraard een Verstappen-aanhanger,maar ook met deze auto komt hij er echt niet.
Kan wel verbeterd worden,maar je zult zien dat ook deze auto op de laatste plaatsen eindigd helaas.
En dat ligt niet aan Jos,hij heeft echt wel het talent en de kwaliteiten om vooraan mee te komen.Zet hem maar eens een seizoen in een Ferrari of McLaren.Komt ie geheid bij de eerste 3!!

Nou Patrick, je durft wel wat te zeggen, bij de eerste 3.
Dit betekent dat hij beter is dan Montoya Barrichello of Ralf Schumacher, om maar te zwijgen over de inferieure kwaliteiten van mijn favoriet Michael Schumacher.
Natuurlijk zit (zat) Jos in een verkeerde wagen, maar prijs hem nu niet te ver de hemel in. Laat hem het eerst maar waar maken.
Toch ben ik blij dat wij het beter weten dan o.a. Jean Todt of Ron Dennis.

P.S.
Als Michael Schumacher nu eens Michael Schoenmaker had geheten, was dan heel Nederland wel fan van hem geweest???

Nou ik durf Patrick te steunen in zijn beweringen, maar dat geldt wel voor meerdere coureurs.

Jos kan geheid bij de eerste 3 blijven als je hem in een Ferrari duwt.

@ Lonewolf

" inferieure kwaliteiten van mijn favoriet Michael Schumacher."

Moet dat niet " Superieure kwaliteiten " zijn ?

Cya ...

@ Green Hornet, je hebt gelijk.

@ BT, als dat zo is waarom zit hij daar dan nog niet, het is Barrichello niet gelukt. Want hij komt niet in de top 3 voor.
Dus Jean todt heeft er net niet genoeg kaas van gegeten want anders zou hij toch de goedkopere ( minimaal derde Plaats) Jos nemen in plaats van de duurdere (vierde plaats) Ruben.

Ik ga zover met Patrick mee dat Jos veel hoger kan komen dan waar hij nu zit, maar om hem nu direct in 1 seizoen al naar een minimaal derde plek te schuiven is toch een droom die wij allemaal wel willen?
Maar dan moet je de mensen die daar nu zitten eerst naar huis sturen of verbieden te rijden.
Ik geloof direct als hij op Ralf zijn stoeltje zou zitten, zou hij het niet slechter doen, en als je het reeel bekijkt is dat de rijstijl die het dichste bij Jos ligt.

Alleen met starten is Jos veel beter dan Ralph.:)

Nee ik denk dat echt. Verder denk ik ook dat Rubens benadeelt wordt. Hij kan het best, en heeft ook al diverse keren gewonnen of er is een 1-2 gekomen.

Ik kan me nog heel goed het verhaal van verleden jaar herinneren dat ie een honderd meter voor de finish (of nog korterbij) MS voorbij moest laten gaan en een paar weken later was ook weer duidelijk te zien dat hij inhield, hij word gewoon op de tweede plaats gehouden daar zijn die mensen voor ingehuurd.

Als je kijkt wie er al 2de plaats heeft gereden bij Ferrari, dat zijn toch niet de eerste de besten geweest, maar het is toch wel heel toevalig dat MS zijn auto altijd perfekt rijdt, zowat nooit een probleem heeft en als ie al een probleem heeft dat ie door kan rijden terwijl dat bij rijder 2 niet zo is?

Ja inderdaad, misschien kan Jos beter Ralph zijn plaats innemen, maar ook dan kan hij plaats 3 halen volgens mij.
Want als Rubens dan weer wat afzakt of Montoya spint weer eens tijdens een al te enthousiast gaspedaalgebruik, is dat geen onredelijke kans.

Och, misschien is het ergens wel een klein beetje meer een wens dan realiteit, maar theoretisch zou het moeten kunnen, en eigenlijk is het bij ons zo dat we het zo graag eens wilden zien of wat we van Jos denken ook waar is, of dat hij het in een snelle auto net niet redt.
Ben benieuwd of we dat ooit nog te weten zullen komen, maar duidelijk is wel dat we hem het beste gunnen.:)

Wat er ook gebeurd, Jos komt in de geschiedenis boeken als beste Nederlandse F1 coureur. Dat geeft mij al een trots gevoel. Ik kan mij geen betere Nederlandse F1 coureur herinneren. Hij behoord tot de 20 beste ter wereld. Dat neemt niemand hem meer af. Hij mag dan wel in het verleden in het grind gereden hebben, maar hij was daar wel, en wie daar ongein over maakt, moet zelf eerst maar eens zorgen dat hij het grind weer aanharken mag (kan hij zeggen dat hij ook in de grindbak heeft gestaan).

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan