Alleen met starten is Jos veel beter dan Ralph.
Nee ik denk dat echt. Verder denk ik ook dat Rubens benadeelt wordt. Hij kan het best, en heeft ook al diverse keren gewonnen of er is een 1-2 gekomen.
Ik kan me nog heel goed het verhaal van verleden jaar herinneren dat ie een honderd meter voor de finish (of nog korterbij) MS voorbij moest laten gaan en een paar weken later was ook weer duidelijk te zien dat hij inhield, hij word gewoon op de tweede plaats gehouden daar zijn die mensen voor ingehuurd.
Als je kijkt wie er al 2de plaats heeft gereden bij Ferrari, dat zijn toch niet de eerste de besten geweest, maar het is toch wel heel toevalig dat MS zijn auto altijd perfekt rijdt, zowat nooit een probleem heeft en als ie al een probleem heeft dat ie door kan rijden terwijl dat bij rijder 2 niet zo is?
Ja inderdaad, misschien kan Jos beter Ralph zijn plaats innemen, maar ook dan kan hij plaats 3 halen volgens mij.
Want als Rubens dan weer wat afzakt of Montoya spint weer eens tijdens een al te enthousiast gaspedaalgebruik, is dat geen onredelijke kans.
Och, misschien is het ergens wel een klein beetje meer een wens dan realiteit, maar theoretisch zou het moeten kunnen, en eigenlijk is het bij ons zo dat we het zo graag eens wilden zien of wat we van Jos denken ook waar is, of dat hij het in een snelle auto net niet redt.
Ben benieuwd of we dat ooit nog te weten zullen komen, maar duidelijk is wel dat we hem het beste gunnen.