Jos Verstappen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
(04 februari 2004) Vandaag is in Engeland de offici?le presentatie geweest van het Jordan F1 team voor het seizoen 2004. Jos Verstappen was daarbij niet aanwezig. Verder hult het management van Jos zich nog altijd in stilzwijgen over de contacten met Jordan.

De auto was wel voorzien van het Trust logo dat prominent aan de zijkant te zien is alsmede op de raceoverall van Nick Heidfeld.
(Bron: www.verstappen.nl)

Na alle verhalen en foto's met Trust logo's verduidelijkt Trust-eigenaar Michel Perridon nog eens in welk licht zijn financi?le steun moet worden gezien met betrekking tot Jos Verstappen en het Jordan F1 team. "Als Jos Verstappen komend seizoen niet voor Jordan rijdt dan heeft Trust ook geen zakelijke verbintenis met Jordan en zullen er ook geen logo's van Trust op de Jordan auto's staan", aldus Perridon. "De fans hoeven zich wat dat betreft niet druk te maken dat ik met Jordan in zee zou gaan terwijl Jos daar niet zou rijden. Nogmaals, voor alle duidelijkheid: Trust laat Jos Verstappen niet vallen, we blijven hem steunen!
(Bron: www.verstappen.nl)

http://www.verstappen.nl/picture/2004/presentatie/jordanpresentatie2.jpg

http://www.verstappen.nl/picture/2004/presentatie/jordanpresentatie1.jpg
----------------------------------------------
Ik denk dat Jos daar gewoon rijd en dat de radiostilte in acht wordt gehouden omdat er voor Jordan nog een aantal testritten met jonge rijders geplant staan en hij daar nog een paar miljoen voor krijgt.
Zou er nu al bekend zijn dat Jos het tweede stoeltje heeft dan willen die rijders mischien ook de testritten niet meer doen en loopt Jordan een paar miljoen mis.

Dit is mijn visie hier op. maar ik kan het ook mis hebben.

Waarom laat je als Jordan dan de Trust logo's op de auto en raceoverallen plaatsen als dat er toch weer af moet.
Voor de auto is dat snel gerealiseert, maar die raceoverallen kosten Jordan toch ook geld? en dat is iets wat Jordan niet roekeloos zomaar uitgeeft!

We wachten af :)

Big-Henk

Was de vorige verstappen topic even kwijt, maar zie nu dat ie gelijktijdig weer up is met het plaatsen van mijn nieuwe topic.
Daarvoor mijn excuus, want ik wou hem eigen in de oude topic plaatsen.

Is niet zo erg, is toch weer nieuwe informatie en nieuw leven in geblazen, dat kan wel eens. Ben wat te lui om het weer aan elkaar te gaan koppelen. :)

Kunnen we weer leuke woordgrapjes maken met die LAZARUS sponsor op de zijkant!

Eau rouge, here we come....HIPS

Net gezien op Ned2 in Studio Sport (23:20 uur) dat het definitief niet doorgaat voor Jos bij Jordan.
Jordan moest van Michel Perridon per direct het Trust logo van de auto's en kleding verwijderen.
Wel blijft het sponsor butget van Trust voor Jos beschikbaar om alsnog mischien ergens een stoeltje te kunnen bemachtigen als er tijdens het seisoen nog ??n vrij komt.

Helaas!

O ik zie net dat ik het zelfde post als Noaj, hehehe ik dacht dat jij hem wou waarschuwen van "Jos doe het niet" Lol!

Het groffe geld in andere landen bepaalt de sport in Nederland.
Heb je goede sportmensen worden ze met spoed opgekocht door andere landen.
Zie maar in Engeland waar een Rus de baas is over een voedbalclub.
Hier in Nederland zal je nooit zover komen dat je dat vermogen kan verdienen om een grote voedbalclub te draaien.
Het is net een schaakspel, heb je de pionnen op de plaats staan worden de goede weggekocht en het theater begint van voren af aan opnieuw tot je er bij neer valt.

Flip

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan