jpeg

C

christiaan

wat voor programa heb ik nodig om foto van de computer op de cd te zeten dan be kijken met de dvd speler het zijn jpeg
al vast bedankt voor de info

Sorry hoor !
Maar waar gaat dit naar toe ?

Dit blijft toch een Satforum ? Off Topic of niet !Een klein beetje gerelateerd mag toch wel ?

Okee ... Als je weet hoe Nero 6.0 werkt, dan zou ik dit maar eens proberen !Heb ik zelf ook en dit werkt gewoon erg lekker.

Cya ...

@ christiaan ditkun je met veel programma's doen probeer het eens met moviemaker zit standaaert bij windows als je alleen een jpeg fotocd maakt kan niet elke dvd speler dit afspelen als je er een vcd vanmaakt kun je ook muziek en overgangen inzetten

@ The Green Hornet
ja volgens mij WAS dit een satelietboard, maar het oftopic gedeelte word op dit moment door mij het meeste gelezen voor de rest kan niet zoveel meer.

Off topic is m.i. vrij vertaald alles wat niets met satelliet te maken heeft.

En het mooie er van is dat dit "off topic" prettig te lezen is naast alle poeha op het Forum board

DVD Pictureshow van Ulead is zeer gebruikers vriendelijk en werkt perfect .

Een demo is te downloaden bij www.ulead.com

In off-topic mag alles, daarom is het ook off-topic eigenlijk zelfs speciaal bedoelt net voor dingen die -niet- met satelliet te maken hebben anders was het on-topic i.p.v. off-topic.:)

Anyway, er zijn inderdaad vele programma's voor. Je kunt ze zelfs gewoon op cd branden als datacd, wil je een slideshow of wat professioneler kun je een van bovengenoemde programma's gebruiken.
Wil je er geld aan uitgeven (of niet, ligt er aan hoe je er aan komt) dan kun je ook Kodak Photo Maker of iets in die geest gebruiken.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan