D
dreeke
Ik ben hoogstwaarschijnlijk op het spoor van de JTAG aansluitingen van de 5816. Het moet alleen nog uitgeprobeerd worden.
@h2deetoo: je hebt mail....
Dreeke
@h2deetoo: je hebt mail....
Dreeke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by dreeke Ik ben hoogstwaarschijnlijk op het spoor van de JTAG aansluitingen van de 5816. Het moet alleen nog uitgeprobeerd worden.