jukebox rudream

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Vandaag weer eens aan het klote met de dreambox
ik heb er een image van rudream opgezet,

nu het volgende probleem
als ik een mp3 afspeel. gaat het dwars door het tv geluid

wie weet hier een oplossing voor?

ik zou de televisie uitzetten LOL

_________________-------

Toedeledokus

Pas uit !!! arnhem is maar 10 km van me vandaan .:biggrin:

Ik heb geen ervaringen met de mp3 speler maar ik heb hier ook een rudream en wil het wel eens voor je proberen.
Welke rudream heb je er in zitten?

Originally posted by Black Tiger
Ik heb geen ervaringen met de mp3 speler maar ik heb hier ook een rudream en wil het wel eens voor je proberen.

ik heb geen speler, gewoon bestanden,hdd,liedje**.mp3
dan hoor je het lied en ook het tv-film geluid

Originally posted by Black Tiger
Welke rudream heb je er in zitten?
Deze ....... 108.1-rd-20040831.1545

Net getest. Als je hem via file-mode afspeelt heb je inderdaad het geluid van de tv erbij, heb ik hier ook.
Ik zou zo even niet weten hoe je het geluid van de TV moet filteren. Overigens ben ik wel nog even bij Sjerom gaan kijken, wat ik daar zag is dat er in de 108.1 een verbetering zat van de mp3 internet streaming, maar als ik me niet vergis, heeft dat te maken met het internet radiosignaal.

Misschien dat iemand die wat meer ervaring heeft met afspelen van mp3 op de Dream nog wat interessants kan vertellen.

Das dan wel heel vreemd hoor.Heb er al meerdere images ingehad maar dit nog nooit gehoord.
Lijkt me dan toch verstandig om de Hydra er maar eens in te zetten.Die werkt perfect in ieder geval met geuploade mp3's en/of pls-streams

Originally posted by patrick z
Lijkt me dan toch verstandig om de Hydra er maar eens in te zetten.Die werkt perfect in ieder geval met geuploade mp3's en/of pls-streams

inderdaad de hydra7000_atlantis_108_final Werkt bij mij nog ut beste !!!

of misschien een andere versie van rudream proberen??

Bedankt Bt voor ut testen !!!!

kweetniet ik heb het zelfde probleem, ik los het altijd simpel op gewoon op een zender zetten waar je geen beeld op hebt en dat zijn er op dit moment genoeg ;-)

Originally posted by skilder
ik los het altijd simpel op gewoon op een zender zetten waar je geen beeld op hebt en dat zijn er op dit moment genoeg

Ja das ook een oplossing ....
inderdaad keuze voor zenders met zwart testbeeld genoeg.
ik noem ze voortaan maar mp3 zenders .:biggrin: < LoL >

dat rudream vindt ik maar niks hoor....
gaat zaterdag toch effe hydra final version er op knallen!!
met dat nieuwe Flashwizard..Gaat snel en goed,
je hoeft nu niet eerst erase.img er op te zetten dat gaat
nu geheel automatisch......

bedankt voor de tip Skilder

ik ga effe kijken wat er op de mp3 kanalen te doen is !!!!:biggrin:

Hoi..,
Ik heb dat ook met dreamradio,heb het dan ook geinstaleerd op de harde schijf.
Maar ik doe het anders druk eerst op radio dan heb ik er geen last van als ik een zender selecteer bij dreamradio ;-)
Dus denk dat dat hier bij jullie het zelfde is??
Sterkte Groeten ben ;-)

Originally posted by digiben
Ik heb dat ook met dreamradio,heb het dan ook geinstaleerd op de harde schijf.

Dat dreamradio is dat een programma???
of gewoon de optie Radio in menu (rudream)
want dat werkt niet,ook al kies ik radio modus ???

Morgen mooi de hydra verop mikken !!!

Ik heb de hydra laatst er op gehad en heb hem er even snel weer afgeknikkerd.
Mooi image, maar mijns inziens kan ie toch niet aan de mogelijkheden van de rudream tippen.
Helaas zijn die jongens ermee gestopt dus zal hier in de toekomst ook wel een hydra of SF er weer op komen.

Lijkt me een heel sterk verhaal...
Als je een film afspeelt in filemode hoor je toch ook het TV geluid er niet door heen?

Allen als ik digitale foto's bekijk met PICviewer hoor ik het TV geluid er door heen maar dat is juist goed!
Lekker muziekie terwijl je je vakantiefoto's bekijkt.

Ik zou het op een Hydra of Peter Pan houden. dit zijn (voor mij) de meest stabiele images en vooral met Hydra is upgraden naar nieuwe EMU's (jaaaa daar zijn ze weer) heel eenvoudig.

Leek mij ook een sterk verhaal Cliff, maar ik heb wel meer rare dingen meegemaakt dus ben ik het gaan proberen en het is echt zo, heel vreemd.
Waarschijnlijk geen afscherming in de firmware gebouwd die dus het tv geluid blokkeerd zo gauw je mp3 afspeelt zoals dat bij andere firmware gebruikelijk is.

@sat-star: zoiets als beste firmware bestaat niet, de beste firmware voor in je ontvanger is die firmware die er het meest stabiel in draait met de meeste opties beschikbaar in die stabiliteit.
Op dit moment zijn er 2 images die voor die titel in aanmerking komen en dat is de Rudream en de Hydra.
Aangezien Rudream gestopt is ermee en Hydra verder ontwikkelt kun je wellicht Hydra het beste verder gaan bekijken.

De SF-team zijn ook weer in opkomst.
Ronaldd is ook gestopt met de ontwikkeling, waren ook erg goede images maar draaiden niet op alle ontvangers stabiel.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan