K1,K2 etc France ook niet meer te ontvangen?

I

ilya

Sinds vanavond ontvang ik geen beeld meer op K1,K2etc.Na Palco, Taquilla volgen nu de Fransen ook????Het wordt tijd tijd dat ik mijn flipje echt weg doet !!!.

=ILYA=

 
Wat ik niet begrijp dat ik op provider 00 03 zojuist geldige operational keys ontvang met valid custwp.Als ik ga loggen op K1 etc krijg ik geen enkele melding van geldige keys. Als ik op een canal + van provider 00 03 ga loggen, no problem.Ik begin nu toch het ergste te vrezen.Zou dan toch de " spaanse orkaan" gekomen zijn. !!!

=ILYA=

 
Inderdaad, ook op mijn pioneer dbr200nl geen Kiosk meer.

Wel zeuren zeg.

Nu alleen C+nl nog en da nhebben we weer een goede fta tuner erbij. :biggrin:

 
Ik log nog steeds volop de geldige keys van canal france.Inmiddels gesurfd naar een franse board.En inderdaad wij zijn de K L O S.Zou de naam kiosk hiervan afgeleid zijn.!!

Zijn er op de andere ci ook deze problemen?? Ik ben van plan dan maar naast mijn fta geworden bakkie een echte ci kopen.Dus weer flink sparen.

Hobby mag geld kosten , toch !!!

=ILYA=

 
Echostar3000/aston1.05 nog gewoon beeld.

Ik denk dat ik de pioneer seca doos maar van de hand doe en een ander log ontvangertje aanschaf.

Een dsb2110 van echostar lijkt mij wel een goede opvolger!

 
Op de Strong8000 kun je wel Kiosk krijgen maar het loopt allemaal nog niet soepel, soms wel beeld in eens en de andere keer moet je een beetje heen en weer zappen om op een kanaal beeld te krijgen omdat het eerst zwart blijft. Dit zelfde hadden Taquilla en Palco ook toen ze net met die regio begonnen te klooien dus Kiosk zal over een paar dagen wel weer goed gaan werken op de Strong8000.

 
heb op de seca bak (philips)

ook geen k meer

maar op mijn humax en strong 4375

gewoon beeld.

apkay.

 
Echostar3000 en aston 1.03

Hauppauge dvb s en aston 1.03 trouwens leuk om seca te loggen ook zonder cam !

geen problemen

met de orginelen seca bakken kunnen ze waarschijnlijk meer dan we denken !

robbie

 
@Robbie, doordat al gedoe heb ik besloten om mijn flipje om te ruilen voor b.v een echostar b.v. 3000.Waar moet ik vooral op letten bij de echostar qua type etc ,want ik wil natuurlijk zoveel mogelijk kunnen loggen etc.

@Black tiger,

Wellicht hoort dit hier niet thuis, maar ja van het een komt het ander!!Misschien moet ik dit bericht op een ander " post subject " plaatsen.

=ILYA=

 
Ik hoop dat ik toch nog antwoord hier op mag geven in dit topic

Ilya ik heb een Echostar AD3000 zonder via

Werkt goed zeker na de laatste software updates

Zowel met via s*c* en ird*t*

Je geeft over het algemeen natuurlijk meer geld uit voor zoiets maar ik heb hem nu 1 1/2 jaar en zeker geen spijt

Je hebt er een goede editor voor fl 50 en dat is natuurlijk ook leuk in 1 woord een top reciever

Ik denk dat de versie met via ook en mooie aanschaf is

mocht je nog vragen hebben open dan ff een topic zoals BT

voorstelde (wel ergens in SM graag)

Robbie

 
hier in belgenland loopt alles nog als een trein :)

zelfs Kiosk doet het nog steeds prima (manhattan2500 met aston1.03)

bij mijn buur (heeft orig. pioneer secadoos)zijn ook verschillende kanalen (waaronder Kiosk)op zwart gegaan.....

zou het dan te maken hebben met die orig secabakken????

Groeten

LocoMotion

moest het dan toch te maken hebben met die orig. secadozen dan kan je die secabox nog altijd aan je schoonmoeder geven voor haar "moederkesdag" :))

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan