Kaart??? en programmeren

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.201
Waarderingsscore
154
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een kaart. (nou vraag je je natuurlijk af welke) Ja, dat weet ik eigenlijk niet het is een witte en is verkocht voor een zebrakaart. Sommige zeggen dat het een didemkaart is.

Maar nu het programmeren nog. Haal ik een file op voor een zebrakaart blijkt hij hem niet te herkennen. Verder zoeken naar een checker. Checker gevonden deze zegt dat het een fake kaart is. Verkoper zegt dat het de nieuwste kaart is en dat ik even geduld moet hebben.

(ik begin eigenlijk weer een beetje het idee te krijgen dat dit net als een wildcard gewoon een K>Tkaart is.

Maar misschien weten jullie wat meer van kaarten af want ik ben hier al weer een poosje uit. Ik programmeer met een infinty usb prog. in phoenix stand. alleen schrijft men dat je moet prog in 3.57 en bij mijn zit die er niet op dus ik moet het doen met 3.58 (zal dat zoveel uitmaken???)

Dus heb je tips laat het me even weten.

Alvast bedankt,

:(
Nr.10
 
Ik heb laatst hier een witte kaart gezien en dat was een Cerebro. De didem ziet er echt anders uit en de Zebra volgens mij ook.
Dus als ik jou was zou ik eens de Cerebro loader erop proberen, goede kans dat het werkt.

Als dat het geval is en jij wenst een Zebrakaart dan kun je in elk geval terug naar de dealer ermee.
 
foto

Hier staat een foto van de kaart. Het is echt een hele witte kaart.


:(
Nr.10
 
Ik merk dat ik verschillende com poorten kan open maar er is er geen 1 die zorgt dat ik de .hex weg kan schrijven.

;)
Nr.10
 
Heb jou oplossing ook gelezen en geprobeert......


[Reader/Port: COM1]
Restoring DIDEM OS.. EXEXEXEXEXEXEXEXEXEXEXEXEXEXE
XEXEXEXEXEX
restore attempt failed - trying legacy mode..
* REMOVE DIDEM CARD * ...


Dit krijg ik bij alle poorten.

:(
Nr.10
 
Ze hebben de link weg gehaald er staat alleen nog maar bedankt.

:(
Nr.10
 
lees je PM

Bert
 
Heb je PM goed gelezen ben nu alle forums aan het afgaan maar kom toch niet verder.

Misschien weet iemand anders de oplossing om een zebrakaart te prog.

Ik heb een tip gehad om hem door een knotloader te restore maar de atr blijft leeg.

Toch wil ik graag naar Premiere kijken.


HELP

:(
Nr.10
 
Leg nou eens uit hoe jij die kaart progt dan? Of hoe en zebra, ik zie daar niks verkeerd in, is gewoon voor thuisgebruik, en er wordt niet bij gezegd waarvoor.... ik zoek nog een deuropener. ;)


Zet er geen keys bij, maar vertel gewoon dat jij jou programmer in de Phoenix mode hebt staan (3.57) maar welk progje gebruik je? en in welke volgorde zet jij het bestandje wat jij op het kaartje wilt hebben er op?
 
Even tussendoor. Wat mij opviel bij het programmeren van een Cerebro van een kennis, was het feit dat ik eerst niets te zien kreeg.
Tijdens het programmeren zag ik wel even een ATR, maar op het eind van het programmeren, toen ie klaar was, zag ik die niet meer.
Desondanks werkte die kaart gewoon prima.

Maar ik neem aan dat je de kaart ook getest heb na het programmeren en niet alleen op die ATR gelet hebt.
 
Hij stopt halverwege (of in het begin met programeren met de mededeling dat het een fake kaart is of hij blijft gewoon hangen, dan kan ik ook het prog. niet meer afsuiten.(hele nacht laten aanstaan, moest daarna het prog. stopen met ctrl, alt, del)

:(
Nr.10
 
als de verkoper zegt dat het een hele nieuwe kaart is, is het dan niet zo`N k3 kaart.

gr blokker
 
Ik heb hem gekocht als zebra. Als het een K3 zou zijn heeft die verkoper iets wat verlies geleden. (maar verlopig doet hij niet en ben ik de verliezer)

Maar ik ga de K3 versie ook maar eens proberen.

:(
Nr.10
 
Dat ziet er verdacht veel uit op een probleem die ik had met een titkaart
Ik had nml de verkeerde soft op mijn computer staan nml die van een latere versie van die progger
Ik kan je voorlopig niet zeggen welke progger want mijn PC waar alles opstaat is gesneuveld
Dus even naar de site surfen en eens kijken wat de laatste versie is voor de "USB Phoenix" en niet de verkeerde nemen zoals ik
hopelijk kon ik je helpen
 
freggel1 zei:
Leg nou eens uit hoe jij die kaart progt dan? Of hoe en zebra, ik zie daar niks verkeerd in, is gewoon voor thuisgebruik, en er wordt niet bij gezegd waarvoor.... ik zoek nog een deuropener. ;)


Zet er geen keys bij, maar vertel gewoon dat jij jou programmer in de Phoenix mode hebt staan (3.57) maar welk progje gebruik je? en in welke volgorde zet jij het bestandje wat jij op het kaartje wilt hebben er op?

Okay zal het eens proberen, maar voor de duidelijkheid ik heb een DIDEM kaart.

Verder heb ik een programmer, van het type Infinity USB Phoenix.
Deze programmer sluit ik via de USB en Serieel aan op mijn computer, USB voor de power.
Ik zet deze programmer op de Phoenix stand 3.58 MHz, vreemd hij verdwijnd dan rechts onder in de XP tray, daar kun je dus nix meer mee.

Ik stop de kaart in de programmer, op z'n kop natuurlijk, en start de DiDemLoader op. Dit is een programma versie is dcht ik 1.01.

Ik krijg nu een venster te zienmet een aantal buttons, een voor Restore, een voor Load en de laatste voor start.

Er zit ook een button voor het ovragen van ATR, als men niets doet en daar op drukt, komt er bij mij wartaal te staan, maar dat wil idd niets zeggen, zoals BT opmerkte.
Maar voordat ik hem van nieuwe files kan voorzien moet daar Didem komen te staan, dus volgorde is.
1. Druk op Restore.
2. Druk op ATR, moet Didem uitkomen.
3. druk op load, geef de plaatst van de file die je wilt laden, is browsen.
4. Druk op start, en wacht tot hij klaar is.
5. haal hem er uit en stop hem in de DB.
6, restart da ding waar ik niet over mag praten hier.
7. ruim de kabels en apparaad op, staat anders in de weg.
8. kijk op de DB op de kaart werkt, ja dus.

Wacht een a 2 weken zodat je het weer moet herhalen, oefening baard kunst, behalve bij mij.

Dit is dus voor de Didem kaart, nu lijkt het mij dat dit ook voor andere kaarten geld van het type Phoenix. Snap wel dat je dan een andere loader moet gebruiken.

Ik hoop dat ik er andere mee kan helpen, vragen van Freggel en andere beantwoord ik graag.

Groetjes Bert.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan