kabel opgezegt

F

fruttert

ik heb mijn kabel aansluiting voor tv opgezegt bij upc
daar ik altijd via de sat. kijk bespaar ik toch 15 euri,s
per maand. oftewel 180,- per jaar.
alleen heb ik ook telefoon en chello van upc dus ik
hoop voor hen dat zij alleen het tv signaal kunnen blokkeren
anders houen ze alles maar .
en pak ik wel adsl en de mobiele tef. ik heb opgezegt dus
ik wacht af wat er gebeurt.

Lekker belangrijk voor anderen
Wat moeten we met deze info ?

flauw duck,

Snap je dan niet dat de man hier boven duidelijk onder de indruk is van het feit dat hij UPC heeft opgezegd. Jawel de man is een held in mijn ogen.
Dat je dat zomaar doet in deze barre tijde.
Ik zeg hulde aan de opzegger

(ja duck een andere rede kon ik ook niet bedenken)

see ya

jeejee99

Vind het ook wel dapper van hem hoor.

Postings over digitale postzegels,, dat is effe belangrijk op een satboard zeg.

En wat dacht je van dat ze Pantani begraven hebben ????

Voor het eerst meer crematies dan begrafenissen

AMSTERDAM - Voor het eerst in de geschiedenis zijn het afgelopen jaar in Nederland meer mensen gecremeerd dan begraven. Tot deze conclusie komt de Landelijke Vereniging van Crematoria (LVC). In 2003 zijn in Nederland 141.082 mensen overleden. Van hen zijn er 71.815 gecremeerd.
In 2002 werd nog 49,8 procent van alle overledenen gecremeerd. Nu is dat dus 50,9 procent.

En dat is nog wel in nederland ????

ik zou heel graag ook upc op willen zeggen het probleem is alleen dat we hier geen upc hebben :)

Originally posted by fruttert

alleen heb ik ook telefoon en chello van upc dus ik
hoop voor hen dat zij alleen het tv signaal kunnen blokkeren
anders houen ze alles maar .
en pak ik wel adsl en de mobiele tef. ik heb opgezegt dus
ik wacht af wat er gebeurt.

Ze kunnen je afsluiten van de kabeltv, maar dan moet je ook je Kwello en telefoon opzeggen, want zonder kabeltv geen andere diensten. Zoiets is makkelijk te regelen door middel van een filtertje, maar ze beuren liever de volle hap door je ook voor de kabeltv te laten betalen. Ik heb de zooi ook opgezegd, maar ik krijg nu nog rekeningen alleen voor Kwello, terwijl ze zelf het modem al hebben opgehaald. En dan maar dreigen met een incassoburo. Wat een geweldig bedrijf dat UPC, ik hoop dat ze morgen direct failliet gaan.

Ze hebben een rechtzaak gewonnen bij UPC dus kunnen ze de prijzen landelijk recht trekken.
Dus voor een gemeente als bv amsterdam verhogen ongeacht de afspraken die er in het verleden geweest zijn.

UPC WEG ERMEE ELENDE BEDRIJF!!!!! borg betalen voor modem anders sluiten ze je niet aan maar na afsluiten moet je een jaar op je borg wachten!!!

Mijn ervaring met UPC:
een X aantal jaar geleden internet aangevraagt via chello
monteur was geweest om modem aan te sluiten en contract getekend.
tot zover alles oke
tot ik zat te wachten op een rekening (eerste 3 maanden waren gratis)
maar na 5 maanden dus nog steeds geen rekening ontvangen
waarop ik vervolgens chello gebeld heb en kreeg te horen dat er inderdaad wat probelem waren met de facturen,
oke foutje kan altijd voorkomen
tot ik na 7 maanden nog geen rekening ontvangen had maar wel een brief dat ik achter liep met betalen .. op die brief stond een openstaand bedrag wat niet klopte .. volgens contract waren 1e drie maanden gratis / aansluitkosten gratis en gebruik van modem gratis,
waarop ik dus een briefje stuurde naar het adres wat linksboven in de hoek stond van die brief (een postbus adres in eindhoven)
daarop nooit een reactie ontvangen .. toen nog maar weer een brief gestuurd en meteen een mailtje er achter aan..
op geen enkele manier kreeg ik een reactie terug van UPC chello
tot op een zondag avond ik ineens geen internet meer had..
humzzz ik dus bellen met het welbekende nummer 0900 1580
daar kreeg ik te horen dat ik afgesloten zou zijn..
ik het hele verhaal verteld .. ik moest maar een aangetekende brief sturen..
dat heb ik vervolgens gedaan, na ? 2 maanden lag mijn aangetekende brief weer op het postkantoor van mijn woonplaats .. raar zeg.
ik weer upc gebeld en kreeg daar steeds maar een onwetende persoon aan de lijn..
tot ik na dat ik inmiddels 3 maanden geen internet meer had zelf maar naar het hoofdkantoor van mijn regio gereden was ..
daar gesproken wat het probleem nu was .. daar kreeg ik plots te horen SORRY maar u had al die tijd een storing in uw modem hoor !!!!!
nou breekt mijn klomp dacht ik,
ik zou diezelfde dag weer aangesloten worden en zou een juiste factuur ontvangen..
dat aansluiten klopt wel dat is weer gebeurd maar de rekening kon ik weer op wachten :(
na ? 2 maanden weer brieven gestuurd maar weer geen reactie
tot ik weer eens belde met UPC en kreeg eindelijk iemand aan de lijn die wat meer wist .. wat blijkt nu :
het adres wat linksboven in de hoek van de enigste brieven die ik gehad heb niet een bleek te kloppen ?????
dat was een oud postbus nummer van hun waar niets meer mee gedaan werdt ... ???? mijn antwoord was dus waarom staat dat adres er dan ??? .. nou meneer ze willen eerst de oude brieven opmaken .. PARDON ??? dat is dan toch vragen om moeilijkheden ???
ik vraag aan die persoon wat inmiddels het openstaand bedrag was en wat hun rekening nummer was .. bedrag kon de beste man wel vertellen (al aardig hoog ) maar het rekening nummer dus niet omdat ook veranderd was en het rekening nummer wat dus op de oude brieven staat klopt niet meer .. pffffffffffffffffffff
ik dacht nou jullie zoeken het maar uit met jullie zooitje kom de modem maar halen .. dat gebeurd tot op heden nog steeds niet
kreeg nu een paar weekjes geleden een brief van een deurwaarder en op dezelfde dag een 1e jawel 1e rekening van UPC
maar wat blijkt .. het bedrag wat ik aan upc moest betalen kwam niet overeen met het invoorderbaar bedrag wat er op de brief van de deurwaarder staat ???? jaja lekker duidelijk
deurwaarder gebeld en die snapte het ook niet helemaal .
3 dagen later kreeg ik weer een brief van een deurwaarder (ja van een andere deurwaarder) ook dat bedrag komt niet overeen met de rekening van upc en van deurwaarder 1
loopt lekker daar :)
nu heeft deurwaarder 1 mij inmiddels weer een brief gestuurd dat ik binnenkort voor moet komen ..
wacht nu maar op de brief van deurwaarder 2 :)
ik lach er nu maar om .. want die gasten van upc weten volgens mij zelf niet eens wat ze doen..
ben benieuwd wat hier uit gaat komen ..
en ik zal zeker naar de rechtbank gaan en die UPC eens goed onderuit TRAPPEN .. dat ze eerst maar eens zorgen dat hun eigen administratie klopt ..:)
verloop van rechtzaak zal ik jullie wel laten weten

Stuur ook even een mailtje naar het vara programma KASSA, wedden dat je de zaak gaat winnen!

GR Fred.

nog steeds het off topic.
gaat dus nergens over.
upc,pantani,digitale postzegels.
volgens mij is dit het forum waar nog steeds het meest gepost,en gelezen word.
als de grote leden weglopen omdat ze het niet eens zijn met het beleid , zoals dit momenteel op dit board gevoerd word.
krijg je uiteindelijk dit soort postings,verveeling.
je wil iets vertellen op sat gebied,wat vervolgens geedit word.
en ga je maar andere dingen posten.

daarom heeft duck niet voor niets het stukje
OFF TOPIC in het leven geroepen
voor juist deze berichten.

Chello {UPC} pfffffffffff baggerzooi heb het een maandje op proef...het heet try&Buy hihihihi nu nog hopen dat dat bij dat ??ne maandje blijft want weet hoe het daar in elkaar zit maar toch nog maar dit proberen .....mooie reclame op tv even proberen ;)
Maar het loopt nog zo slecht die zooi dat je eigenlijks eerst een pot valium er bij moet nemen als je adsl gewend ben pffffffff
Hartkwalen krijg je van die bende ,heb eigenlijks de hamer al naast het modem staan want als ze hem niet snel op komen halen gaat die in onderdelen retour ;)
Groeten Ben.

Originally posted by digiben
Maar het loopt nog zo slecht die zooi dat je eigenlijks eerst een pot valium er bij moet nemen als je adsl gewend ben pffffffff

Dan zit er bij jou echt een stekkertje los als je ADSL inruilt voor Kwello :biggrin: :biggrin:

Originally posted by Keessie
Dan zit er bij jou echt een stekkertje los als je ADSL inruilt voor Kwello :biggrin: :biggrin:

Ho ho nee hoor hahahahaha dat zit anders,ik heb tiscali opgezegd en zat te wachten op de aansluiting naar BBNet via fast-xs dus wachtijd was nog al lang weekje of 8 a 12 en dus 26 jan adsl er af en dus denk ik even wacht even proberen Try&Buy dus denk zal eens kijken hoe chello is geworden in die jaren dat ik het niet meer heb hier op mij locatie ;)
Weet er alles van hoor ieder??n loopt weg bij chello om me heen dus het was bekend,maar dus nog geen ??ne verbetering nee juist een verslechtering en ergenis.
Maar kijk uit als je het neemt neem vast kontackt op met het riag dus daarom zit er nu even bij mij een stekkertje los :biggrin: :biggrin:
Groeten Ben

ps maar wachtijd is als he goed is korter voor mij??? heb als het goed is aankomende week weer adsl via Fast-XS dus 26 jan ca 26 feb hmmmm heerlijk ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan