Kan dit met een pda ?

W

whazzaa

Ben zelf in het bezit van een toshiba e740 en een e750, nu vraag ik mij af of het ook mogelijk is om een pda aan te sluiten op de tv.

Dit omdat divx afspelen geen probleem is, of foto's enz enz....

Heeft iemand enig idee ?

groet

wh@zzaa

Als je er een tvout op kan vinden, is er misschien wel aan gedacht. Maar volgens mij zit er alleen een video-out op om naar de peecee te gaan. Dan mis je dus iets. Dus is er tussenin iets nodig om een tv signaal te krijgen. Maar vrijwel alles is mogelijk. Maar niet met de huidige middelen...

Ik weet niet meer waar, maar een maandje geleden ofzo zag ik een pagina waar men een adaptertje aanbood om je PDA op een normale monitor aan te sluiten.
Alleen zag dat er bijzonder lullig uit.
Want het ging om een normale (landscape) monitor waar het beeld van je PDA dan in het midden werd afgebeeld met rondom een heel grote blauwe rand.
Als dat kan dan kun je dat beeld ook op een tv krijgen.
Want daarvoor zijn er weer apparaatjes die van een monitor rgb signaal een tv uit (cvbs)maken.
Blijft wel je probleem dat het beeld dan dus gekanteld is, en je een heel grote rand blijft zien.
Ook moet je er rekening mee houden dat de resolutie van je PDA maar zeer beperkt is, meestal niet eens VGA.
Nou heeft je tv ook een lage resolutie maar als je dan nog een dikke rand eromheen hebt...
Dan heb je nog het gedoe met het bedienen van het geheel, maar dat kan misschien met een bluetooth keyboard.
Met andere woorden:

Het zal vast kunnen, maar of je er echt blij van word...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan