Kan iemand me please helpen

M

mahanta

Ik heb een nokia dbox2 voor de kabel. Zoals ik hier in de forum lees hebben meer mensen geen beeld meer van upc in regio r'dam. ik heb van alles geprobeerd (flashen, keys etc) maar niets lukt. ik heb een lijst met keys bemachtigd, maar weet niet hoe ik deze handmoatig in moet voeren. im gettin desperate man.

voorbeeld uit lijst met keys :


IRDETO/BETACRYPT
Canal Digital NL 19,2?EAST ASTRA
055F00 Key 02 ** ** ** ** ** ** ** **
DEC *** *** *** *** *** *** *** ***

IK BEN NOG EEN NOOB, DUS EXCUUS ALS IK NIET DUIDELIJK GENOEG BEN.

alvast bedankt.
 
Buiten het feit dat een mod straks die keys wel weg zal halen;) lijkt me een key van C+ op astra niet te werken op een kabelbak van UPC;)
 
thanks for the info. ik wist het niet dat je hier problemen krijgt door het zo te schrijven. sorry. maar welke keys moet ik dan gebruiken ?

zoals ik al zij.... ik ben helaas nog een NooB
 
Hallo mahanta .


Key,s alleen via pm of email.

Hier mogen geen key,s geplaatst worden.


Groetjes sat4ever.
 
Bedankt voor de info sat4ever. zou iemand me dan keys kunnen sturen, of vertellen waar ik ze zou kunnen opzoeken. en heel mischien ook hoe ik ze precies moet gebruiken.

ik ben een heel lastige noob he ?

Zoals ik al zij heb ik niet al teveel verstand van die dingen. ik had de box gekregen. het is een nokia d-box voor de kabel.

weer alvast bedankt.

the_mahanta@hotmail.com
 
in jou omgeving is het viaccess 1 codering uitgezet en werkt het alleen nog op het niet gekraakte irdeto2 codering, enige wat je nu kan helpen is een abbo nemen.

gr blokker
 
blokker1 zei:
in jou omgeving is het viaccess 1 codering uitgezet en werkt het alleen nog op het niet gekraakte irdeto2 codering, enige wat je nu kan helpen is een abbo nemen.

gr blokker

komt vanzelf wel wat voor.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan