Kan men de mk2 ook uitlezen?

C

codemaster p

Zoals het onderwerp al aangeeft:

Is het nogenlijk, en zo ja met welk proggie om de mk2 uit te lezen van een v7.3 kaart?

Maar waarmee "@codemasterp" ?

Ach laat ik de vraag anders stellen: wat heb jij al geprobeerd om die kaart waar jij over praat, om hem uit te lezen?

Er zijn zoveel progjes ( eventueel via pm!) wat je eens kunt proberen! Kijk maar eens bij @Duwgati, of "la cafatera" of DVB-upload... en ga zo maar door ;)

Maar ik wil het nu eens zo zeggen, niet om jou aan te vallen trouwens!;) We zijn allemaal op ons eigen manier met de "hobby" bezig... Toch?

Je kunt de vraag ook eens anders stellen...

"Bijvoorbeeld: Hoi satfreaks (uhhh mijn voorbeeld!) ik heb hier net zoals jullie een kaartje liggen wat ik probeer uit te lezen, maar het lukt me niet! Ik heb het al geprobeerd met ucds en iets van .... Ik noem maar iets, "iets van Locutus" Kzeg maar wat...

Maar dit gaf voor mij niet het gewenste resultaat..."

Hebben jullie nog tips van wat ik nog meer kan proberen?

Snappie??? ;)

Verder.... nog heel veel; succes gewenst met "DE HOBBY" ;)

Inderdaad freggeltje .....
mooi gezegd je hebt nou gezien hoe het moet lol......

Nooit gedacht dat het zo simpel was :biggrin:

Hallo daar.

Tja, ik ben niet zo'n schrijver.
Ik heb het geprobeerd met ucds camelmosc en meer van dat soort proggies, o.a. bij la cafeteera weg gedownload.
Ik krijg wel wat gegevens uit mijn kaart, maar niet echt wat ik nodig ben.
Ik weet ook weinig van de ins commando's.
Op pioneergebied en de matrix cam kan ik me prima redden, maar dit is een heel nieuw pad voor me die ik bewandel.

Ik heb een mastera 2 en natuurlijk een originele seca2 kaart.
Tevens heb ik een topfield met matrix cam en een originele canal digitaal module.

Kun je me enige tips geven, of verwijzen naar een goed programma of site?
Duwgati krijg ik niet meer voor mijn scherm getoverd trouwens.

Alvast bedankt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan