kan windows xp op laptop ?

wiltop@msn.com

Sr. Member
Lid sinds
4 jan 2003
Berichten
390
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
80
heb een laptop toshiba van 2000 met 1.3 gb schijf met windows 98.


dacht met 162 kb geheugen.

kan ik hier ook windows xp opzetten ?
 
Het zou kunnen, maar ik raadt het niet aan.
 
Kortom. NEEN, gaat niet, windows XP heeft minimaal 4 gig installatieruimte nodig, die heb je niet dus het kan al niet.
Laat staan dat je dan een koffiemolen zou krijgen als het wel zou gaan want het geheugen is toch te weinig om daar fatsoenlijk mee te kunnen werken.
 
Ehhhhhh xp lite zou wel kunnen daar ben je bij nodig minimaal een schijf van 1GB en 64MB intern geheugen met een P2 350.

Echter XP lite is een niet officieel uitgegeven versie van XP maar als je goed zoekt in de nieuws groepen zal je deze wel vinden.
 
Ehhhhhh xp lite zou wel kunnen daar ben je bij nodig minimaal een schijf van 1GB en 64MB intern geheugen met een P2 350.
Nou dat gaat dan leuk worden. Zijn schijf is 1.3 gig, je hebt op die manier 1 gig voor XP nodig, dan moet je nog effe een swapfile hebben en wat er verder nog voor rommel op komt als je met de browser websites gaat bezoeken..... dan is dat en msn ook nog zo'n beetje het enige wat je kunt en dan maar hopen dat de temp files de schijf niet doen vollopen anders heb je helemaal een probleem.

XP lite was me wel bekend, maar net vanwege dit argument heb ik die niet genoemd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan