Kanaal Digitaal Vlaanderen

ik zie hier enkel noch staan mail me.

word het board daar voor gebruikt.

Ik meende altijd dat outlook express

er voor moest dienne.

Zo kommen we toch ook niets aan

de weet.

:biggrin:

 
ben vandaag naar brussel geweest,een massa voor satelliet,

maar geen CI5100C gevonden wel ci5100

groetjes

 
da's jammer ... hou er wel rekening mee dat nog niemand weet of die ook daadwerkelijk Anal+ zal decoderen in Vlaanderen ... ik weet nog niemand die het geprobeerd heeft.

Maar als ik zo de eigenschappen van dat bakje bekijke zou het in theorie moeten lukken.

CU

Red

 
even een vraagje zijn die bakjes met kaart nu nog te koop in die grootwarenhuizen ??zonder vertoo van identiteit het is nml voor een cadeau voor mijn vader en ik heb geen goesting om voor de kosten op te draaien

 
Canal+ heeft een brief rondgestuurd naar al hun dealers. Daarin staat dat ze onder geen beding nog een decoder mogen meegeven zonder paspoort.

Maar in de Walen, op enkele plaatsen, zou het toch nog mogelijk zijn, bij de kleinere dealers ...

CU

Red

 
ik heb ook een kabelbox staan , en is werkende.

alleen heb ik één probleem , ik kan niet alle zenders ontvangen , (bv geen enkele muziekkanaal).

als ik mijn zenders wil laten zoeken dan vraagt die bak om een code ,(kabelbox heb ik gekregen)en die heb ik niet.

de standaard codes heb ik ook al geprobeerd (6969 en 6962).

voorst ben ik er ook achter gekomen dat je een ip nummer moet ingeven in die box om de andere ontbrekende kanalen te ontvangen.

alles werkt met een gw kaart.

een originele kaart heb ik ook in bezit , maar die kan ik met geen enkele programma beschrijven (heb goldprog.,phoenix en jdm1.0), alleen met cardtuner krijg ik atr , maar dat is ook alles.

wie kan me helpen met mijn problemen.

alvast bedankt op voorhand

see you

 
Weet er trouwens iemand hoe ik een analoge C+ decoder aan de gang kan krijgen? (cablecrypt dacht ik...)

Alvast bedankt voor de hulp,

Grtz,

Wimpie.

 
hallo,

ben via,via aan een decoder gekomen van *****+vlaanderen met

verlopen smartcard.

bakje stond al een jaar of 2 buiten gebruik.

met KMfind4 de key's en datum aangepast en terug beeld.

enig probeem als ik hem uitzet wil hij steeds een update doen en moet 8 -+ tal maal terug aanzetten .

dan terug ok.

de meeste zenders werken,maar niet alles (geen kiosk enz)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan