Kanaallijst

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
28 okt 2002
Berichten
858
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
50
Waar Kan ik een al aangepaste kanaallijst (liefs van pet123 of joske) Downloaden

Dat ik hem zo met het programma (Opendbedit) er in kan zetten

Willem
 
De kanalenlijst van josje01 kun je downloaden op josje01.nl of de downloadsectie van satellite.org en die van pet123 zou hier op Duck nog een link naar staan als ik me niet vergis.

Ze zijn echter allemaal wel verouderd. Is die van Captain Picard niet interessant? Die is wel up2date. En freggel1 is ook met eentje bezig.
 
Black Tiger;196457 zei:
De kanalenlijst van josje01 kun je downloaden op josje01.nl of de downloadsectie van satellite.org en die van pet123 zou hier op Duck nog een link naar staan als ik me niet vergis.

Ze zijn echter allemaal wel verouderd. Is die van Captain Picard niet interessant? Die is wel up2date. En freggel1 is ook met eentje bezig.

Zover ik weet moet je de zenderlijst aanpassen voor de dream 800
Kweetniet hoe dat moet!

Dus graag een download link voor deze lijst......

en freggel .....schiet eens op met die lijst :)
 
Kweetniet;196493 zei:
en freggel .....schiet eens op met die lijst :)

Hoho, bijna kerstvakantie, dan heb ik weer tijd... :biggrin:
 
bij de satlords staan er ook verschillende, dan kan je er een paar proberen en kijken wat je het fijnste vind. ik heb het liefst die van pet123 en voeg dan de dingen die veranderd zijn en ik zelf interesant vind zelf toe. nu heb ik die van freggel erin en die vind ik ook wel aardig.
gr blokker
 
Kweetniet hoe dat moet!
Grappig geschreven op die manier.:biggrin:

Een downloadlink kan ik je niet geven, zowel bij josje01.nl alsook bij satellitefun.nl moet je ingelogt zijn om te kunnen downloaden.
De menustructuur van de downloadsecties zijn over het algemeen erg eenvoudig.

Maar converteren is ook heel eenvoudig.
1.) Maak een directory aan bijv. DM 800
2.) Ga naar options, maak een nieuw profiel aan, vink enigma2 of new enigma2 settings en klik op save. Noem dat profiel bijv. DM800.
3.) Kies nu weer je originele profiel van je 7000 of je 7020 of waar je zenderlijst van is en klik save.
4.) Open je favoriete zenderlijst en opent deze in Dreamboxedit voor je Dreambox 7020.
5.) Ga nu weer naar options, kies profiel DM800 en klik op save.
6.) In het hoofdscherm waar de zenderlijst staat klik je nu op "file" en kiest dan "save as" en verwijst naar de DM800 directory die je hebt aangemaakt.
7.) Opslaan daar en klaar is kees. Je hebt nu een 70xx lijst geconverteerd naar een 800 lijst.

Wat ik daarna zelf doe is DreamboxEdit sluiten, daarna open ik hem weer, kies het DM800 profiel, laadt de zonet opgeslagen settingslijst weer en pomp hem dan naar de Dream.

Makkelijker kan het eigenlijk niet.:)
 
Dank u BT!!!!!!

Deze mail verdient een sticky denk ik ?????

Of wisten de andere duckers dit al :)
 
Ik zal hem effe in het tips gedeelte copi?ren, is wel een idee inderdaad.:)

Er zullen er best zijn die dat al wisten maar ook genoeg die dit nog niet weten dus toch maar in het tips deel dan.:biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan