Kanalen verdwenen na opnieuw installeren

A

ardvdw

Ik heb afgelopen weekend een 2e lnb gekocht om ook de Hotbird te kunnen ontvangen. Om alle kwijt te kunnen in mijn Philips 7071 heb ik alle kanalen opnieuw geinstalleerd, maar nu ben ik C+, Kiosk en Taquilla kwijt, terwijl ik die voor het opnieuw installeren wel kon ontvangen. Doe ik ergens iets verkeerd? Als ik in het menu kijk naar de abonnementen op mijn kaart dan staan ze er daar wel gewoon bij, vreemd. Heeft iemand dit toevallig al eens meegemaakt?

 
Laat eerst op de Astra zoeken, daarna de niet bruikbare kanalen verwijderen. Hierna trek je de Astra uit je Diseq switch en kies je voor toevoegen kanalen. Schotel twee selecteren om te zoeken (als de hotbird op je tweede poort staat op je switch) en klaar is kees.

Je mist wel een aantal hotbird-kanalen, want daar zitten er meer dan duizend op, maar de meest int4eresante heb je gewoon. Mocht je er nog niet uitkomen, mail je me maar.

 
Bedankt cyberrob, maar dat is niet mijn probleem. Die oplossing had ik al in de FAQs gevonden, ik geloof dat die van Redcat kwam. Als ik alleen mijn Astra lnb aansluit, en mijn 7071 alle kanalen opnieuw laat installeren, dan krijg ik een lijst terug waar geen Canaal + (1, 2 en 16/9), geen K's en geen TAQ's in staan, terwijl ik die wel altijd heb kunnen ontvangen.

 
Ik heb een soortgelijk probleem gehad, is opgelost door een andere hex file in de pic te zetten (devoy). Toen nog een keer kanalen gezocht en ik had alles weer.

Succes,

C4

 
Het zoeken heeft nix met je kaartje te maken zoek eerste naar de astra kanalen (niet op de c+ volgorder dan heb je te weinig plek, delete de kanalen die je niet hebben wilt en zoek dan op hotbird

suc6

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan