Kanalenlijst en editor

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.250
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
We hebben begrepen dat OpenDbEdit (v.3.0.6) nog niet geschikt is om een kanalenlijst te wijzigen/uploaden naar de DM 800. Als we het goed hebben worden de HD parameters (nog) niet in de xml opgenomen en is de FEC nog niet aangepast (9 en 10).
Dat kun je natuurlijk handmatig toevoegen maar ja...

Onze vragen:

- is er al een goede settingseditor voor de DM 800?
- is er al een kanalenlijst voor de DM 800?
 
We hebben van "sjerom" vernomen dat er nog geen editor is, maar dat OpenDbEdit goed te gebruiken is zolang je maar geen wijzigingen aanbrengt in satellites.xml.

Hij gaf ons ook een link waar je een goede satellites.xml kunt genereren en welke bovendien recentelijk is aangepast i.v.m. de HD-parameters. Erg makkelijk te meer daar je zelf de satellieten vooraf kunt installeren (via tabblad CHOOSE op die pagina). Hier is die generator te vinden. Dus ff satellieten aanvinken, downloaden en dan die naar de DM 800 uploaden (b.v. via FTP).

"sjerom": bedankt !
 
heeft er iemand al een goeie rotating settings list .heb een poolse nu maar mn pools is niet zo goed .
 
overgens dbedit werkt wel op de dm800 andere mogelijkheid maar zeer omslachtig als je net als ik een draaibaar systeem hebt zenderlijst laten opnieuw opstarten en alles automaties laten zoeken heb iok ook gedaan maar mis nog hoop zenders ondanks dat mn schotel perfect staat .zie dan na staan maar wel in de all list .maw ik bak er niks van
 
Gewoon een lijst in OpenDbEdit laden. In de config de enigma2 settings gebruiken (m7025), lijst bewerken en uploaden. Dan een goede (HD) satellites.xml hanmatig even FTP'n naar je box en voila.

Lijsten zijn er zat te krijgen, zelfs via je box en het internet (aanbod is afhankelijk van je image)
 
wheelboy;191987 zei:
heeft er iemand al een goeie rotating settings list .heb een poolse nu maar mn pools is niet zo goed .

http://www.crosat.org hier moet je wel reggen maar er staan veel settings

groetjes humana

hyperlink aangepast door eendenteam ivm mogelijk virus
 
@humana: als we de door jou opgegeven hyperlink volgen meldt onze virusscanner (NOD32) dat bij opening van die webpagina een Trojaans paard wordt gevonden. De webpagina wordt hier vervolgens in quarantaine gezet. Daarom hebben we jouw hyperlink even aangepast.
 
eendenteam;193470 zei:
@humana: als we de door jou opgegeven hyperlink volgen meldt onze virusscanner (NOD32) dat bij opening van die webpagina een Trojaans paard wordt gevonden. De webpagina wordt hier vervolgens in quarantaine gezet. Daarom hebben we jouw hyperlink even aangepast.

ik heb hier ook nod32 en had het niet
maar niet te min kijk uit het is vervelend

groetjes humana

kan ik ook een bijlage plaatsen of ergen uploaden met de settings
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan