Kazaa lite

J

jamrox

na een crashg heb ik geen kazaalite meer ben al 2 dagen(met tussenpozen) aan het zoeken maar al mijn links naar kazaa litezijn dood of zeggen dat het niet meer te DLen is.
heeft nog iemand een werkende link of een werkend programmaatje voor mij. alvast bedankt

Originally posted by jamrox
na een crashg heb ik geen kazaalite meer ben al 2 dagen(met tussenpozen) aan het zoeken maar al mijn links naar kazaa litezijn dood of zeggen dat het niet meer te DLen is.
heeft nog iemand een werkende link of een werkend programmaatje voor mij. alvast bedankt

Je kan van mij wel een kopietje krijgen.
Mail me maar waar het naartoe moet.
Is wel 3253 KB groot overigens.

Het lijkt zo te zijn dat Kazaa lite niet zo lite is als beweerd wordt. Vooral nu bekent is ge worden dat kazaa zelf niet aan te pakken is, maar de gebruikers wel.

Niet alle gebruikers, maar de gebruikers die ook iets aanbieden, sharen dus.

Bedankt staat weer op de pc
Kazaalit was ik niet zelf tegengekomen maar wel wat andere leuke progjes .De beste tot nu toe was : DC++0.263 veel nederlandse films en muziek op nederlandse servers . wel moet je aardig wat sharen en een hoge verbinding hebben ,ik ben met 6 GB op sommige servers "te licht" bevonden .en dat voor 125kg schoon aan de haak :))) Kijk even op
http://dcplusplus.sourceforge.net/

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan