Kerst komt er weer aan tv stuk....

D

duiveltje

Weet iemand nog een adresje waar breedbeeld t.v's niet al te duur zijn???
omgeving almelo
 
heb gelukkig weer kijkplezier bedankt voor die ene reactie skilder.
hoeveel reacties zou black tiger krijgen als zijn tv stuk is.
 
Daar hoeven we dan geen reactie voor te geven. Dan staan er tientallen vrienden van de club met diverse breedbeeld televisies bij hem voor de deur en kan hij de mooiste, natuurlijk tegen 0 euro kosten, uitkiezen :)

Even serieus. Ik ken geen breedbeeldverkoper in de omgeving Almelo. Internet kan je zelf ook even zoeken en googlen. Dus waarom dan reageren in mijn vraag.
 
Nee ik bedoel de reply's.
Dan heeft iedereen wel eens advies of gaat rond googlen voor diegene.
Maar goed verschil moet er zijn.
Ik bedoel hier niets kwaads mee.
 
Ik ben het met satwatcher eens.

Er zijn hier heel veel mensen die een ieder willen helpen. Of je nu Pietje Puk heet of Duiveltje of BT.

duiveltje;171318 zei:
Weet iemand nog een adresje waar breedbeeld t.v's niet al te duur zijn???
omgeving almelo

Waarschijnlijk zijn er niet veel mensen vanuit de omgeving van Almelo die hier wat over weten en daardoor zijn er misschien minder reply's dan als een ander dat vraagt.

Had Herman Finkers daar niet iets over gezongen:
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen
In Almelo is altijd wat te doen...


Maar goed. Heb je nu een nieuwe breedbeed?
Misschien mag ik vragen waarom een breedbeeld? Zelf merk ik dat mijn tv raar gaat doen en vroeg ik me af een breedbeeld of lcd/plasma.

;)
Nr.10
 
ja heb een nieuw breedbeeld gehaald
bij de mediamarkt deawoo in de aanbieding 266 eurie.
100 vlakke beeldbuis 100hz enzzz.
ben er tot nu toe heel tevreden mee toppie beeld.
 
Fijn dat hij goed bevalt.

Maar wat was nu de redenen om te kiezen voor een breedbeeld ten opzichten van een plasma/lcd scherm voor jou.

;)
Nr.10
 
Allereerst veel plezier met de nieuwe aanwinst...

Maar zoals men hier al aangeeft, ook ik woon niet in de buurt van Almelo, dus weet daar ook geen goede en goedkope winkels in die regio, met zulk spul.

Misschien voor de volgende keer eens kijken op de prijsvergelijkingsite Kelkoo ;)
 
Ik had me wel 2 keer bedacht alvorens ik een TV of dergelijke gekocht had bij de Media markt.

Voordat je het weet heb je een gerepareert toestel gekocht welke zij als nieuw verkopen :( dat was afgelopen maandag nog bij Radar.

Duiveltje het heeft er niks mee temaken of je BT heet of niet als je geen winkels kent in die omgeving kunnen we je niks vertellen.

@ nummer 10 ik weet natuurlijk niet wat voor TV je zoekt en wat je budget is ik heb pas met wat TV's van Philips mogen spelen op een dealerdag met Ambi light dat is echt heel mooi.
 
Die staat onder andere op de lijst om te volgen/bewonderen.

Bedankt voor de tip.

;)
Nr.10
 
Ik weet wel zeker dat ze hier elkaar helpen heb tot 2x toe dvd's toegestuurd gekregen als het ware van wildvreemde mensen en dat maakt me toch happy.
 
pikkie;171507 zei:
Ik weet wel zeker dat ze hier elkaar helpen

@pikkie, dat wordt zo vaak als mogelijk geprobeerd, elkaar helpen...

Daar is het forum voor. ;)
 
Ik zoek voor mijn vrouw een nieuwe goede betrouwbare dildo, omgeving Rotterdam. Iemand?

Wie weet kan BT me op weg helpen...........
 
Ik denk dat iemand anders je heel erg goed kan helpen.

Mag hier geen reklame maken maar wie weet krijg je een PM van die persoon.



;)
Nr.10
 
Technodad;171514 zei:
Ik zoek voor mijn vrouw een nieuwe goede betrouwbare dildo, omgeving Rotterdam. Iemand?

Wie weet kan BT me op weg helpen...........


:confused:
 
Misschien een tip, als ik iets koop maak ik de doos in de winkel open en kijk of alles nog in het plastic zit en dicht,heb ook een keer een foto toestel gekocht alles zat los in de doos zonder plastic
heb hem gelijk om geruild en wat bleek hij was al een keer terug gebracht,

Eens gaat het bij iedereen op zwart
 
He Techno bij mij op het rijtje winkels is nog wat ruimte vrij mischien een idee om een Dildo shop te openen.
 
Dit is niet "super bil" maar "super dil".....
Onvoorstelbaar hoe lenig een vrouw kan zijn
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan