Kerstgroet.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.184
Waarderingsscore
577
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Mannen, ik wil langs deze weg toch iedereen een gezellige kerst en oud en nieuw toe wensen.

Ik weet dat het voor iedereen een zwaar jaar geweest is en nog steeds is!

Ik zelf ben al sinds vorig jaar een strijd aan het voeren die ik niet gewonnen krijg, na de operatie aan mijn hernia, die Caudalaesi heeft mij er h?lemaal er onder gekregen!

Ik wil nog steeds mijn werk uitvoeren, en ook mijn hobby's die ik heb,  maar het gaat niet meer, wat ik voorheen kon.

Ik stort mezelf steeds meer op hobby's waar ik en mijn gezin, en mijn vrienden plezier aan beleven en dat is het maken van lekkere dingen, dit doet mij op dat moment echt goed, en de rekening die ik daags daarna krijg, dat vergeet ik dan even.

Wat dan ook weer fijn is, dat de mensen waar ik altijd klaar voor stond dat deze nu voor mij klaar staan als het nodig is.

En ook mijn oude vak dus, lekkere dingen bakken, en Desserts maken, ik vindt het fijn dat ik mensen zie genieten van het eten wat ik klaar gemaakt heb, en voldaan naar huis gaan.

Luisteren naar muziek en het bekijken van videoclips wat ik hier dus dan ook vaak deel, maar tja, soms tikt die Black Tiger mij dan op mijn vingers als ik net een beetje te enthousiast ben, sorry, maar dat is de Freggel1 die ik ben, en altijd zal blijven! Vooral op Fun.

Echt allemaal, ondanks alles, ga genieten van de feestdagen, plak er gewoon wat kerstdagen achter, 3de  en 4de kerstdag g??n probleem van maken, maar doe het samen...

En haal bijvoorbeeld wat oude spellen van zolder, zoals de sjoelbak die onder het stof zit, of de doos waar monopolie in zit. :biggrin: ;) 
 
Herkenbaar hoor Freggel, waarschijnlijk heb ik fysiek gezien minder maar de medicatie die ik wegslik of inspuit, hebben ook een soort van neem je zelf in acht. Waar ik vroeger in me eentje een badkamer sloopte en weer opbouwde in een week. Ben ik na een half dagje klussen een soort van ouwe man.
Ik moet dus beter naar me lichaam luisteren, maar ach daar moet ik mee leren leven een beetje rekening houden wat er op het programma staat op de dag of week. Ik sla me er wel doorheen.

En voor volgend jaar hoop ik dat alles weer snel het oude wordt en dat iedereen gezond blijft of snel weer beter wordt.
Het blijft nog even improviseren voor iedereen maar uiteindelijk zullen we ons er door heen slaan.

Fijne dagen allemaal en een goed en gezond 2021.
 
Ondanks het gemis van mijn 3 kinderen en partners en 8 kleinkinderen aan de kerstdis slepen we ons er doorheen.
Nog even doorbijten, alhoewel het vaccin nog wel een paar maanden op zich laat wachten.

Tot nu toe nog vrij gebleven van het smerig virus.

Allen fijne feestdagen en een voorspoedig en vooral een gezond 2021.

Mijn vurigste wens is dat we elkaar nog tijden/jaren kunnen begroeten met info, grappen en grollen, muziek en de patissier kunsten op het nieuw te cre?ren funtastic forumboard "satelitte fun & duckforum"
 
@ allen,

Voor iedereen ondanks alles prettige feestdagen en een goed begin.
Of moet ik zeggen een prettige lockdown allemaal en een gelukkige vaccinatie.

B.
 
Ook ik wil iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar toewensen en veel sterkte en dat iedereen veilig en met een goede gezondheid het nieuwe jaar mag ingaan. Het zal anders zijn dan andere jaren maar het belangrijkste is dat iedereen zich in 2021 weer kan gaan richten op het herstel van de banden met de familie en kennissenkring en wij het normale leven weer kunnen gaan oppakken.

@nummer10, ik wens jou natuurlijk een spoedig herstel toe en hopelijk dat je 2021 weer de oude wordt.   

 
parabolica zei:
@nummer10, ik wens jou natuurlijk een spoedig herstel toe en hopelijk dat je 2021 weer de oude wordt.   

Het gaat best goed hoor, dank je. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wat meer rekening moet houden met me kwaaltjes en dat is wel eens confronterend. Maar ik ben nog steeds ontzettend gelukkig dat ik er nog ben.
 
En vandaar dat je ook 2 keer per jaar jarig bent!!! 

Ik ben hier ook nog bezig om het geen wat ik sinds vorig jaar mankeer een plek te geven. 

Gaat gewoon goed komen. ;) 
 
Ook ik wil iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar toewensen.
Gelukkig is ons tot nu toe al het Corona leed, wat de gezondheid betreft, bespaard gebleven.
De lock-down raakt ons net als iedereen erg hard, maar we komen er sterker uit!
Geniet van de feestdagen en vergeet niet dat we het helemaal niet zo slecht hebben in Nederland!
 
Het zal hier rustig zijn, net als elk jaar gezellig met het gezinnetje. De oudste dochter die op zichzelf woont komt ook, dus lekker met z'n viertjes. ;)

Allemaal hele fijne en gezonde Kerstdagen gewenst!
 
Iedereen een heel fijn kerstfeest en alvast een gezond en goed (beter dan 2020) nieuwjaar toegewenst.  :santa:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan