Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Denktenk->Moderator->commerciële link->voorbeeldfunctie. Dat kan nog een heel debat worden.
Hebben we de fiscus er nog niet eens bij betrokken, je gaat vast ook in een hogere schijf van de inkomstenbelasting vallen. Maar mijn percentage mag er weer af.
Je hebt gelijk benbem...... 't is eigenlijk schande, maar er waren er wel meer in de scene die voor het grote geld gevallen waren, en ik ben ook maar een mens.;-)
Ik zal het niet weer doen...
De fl. 3,75 die ik tot nu toe binnen geklauwd heb zal ik overmaken aan het Ronald McDonals fonds.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.