keys 5000ci

D

donaldje

weet iemand hoe ik de D+ key in de topf.5000ci krijg?
via menu "code" dan naar viaces2
dan heb ik de keuze uit rsa 1234 en ideea
rsa zal polsat zijn maar waar zet ik de D+
de keys bestaan uit 2 rijen de 00 en 01

grt.donald
 
Zit de EMU standaard al in deze deco of moet je die er later inzetten?
 
Naar keys kunnen we jou hier niet verwijzen, en tevens vraag je dit in een verkeerd draadje.
 
blokr;174499 zei:
Zit de EMU standaard al in deze deco of moet je die er later inzetten?
ja goeie vraag de topfield 5000 is toch gewoon een ci ontvanger? heb hier een 4000 maar moet ook gewoon een ci in .
 
freggel1;174823 zei:
Naar keys kunnen we jou hier niet verwijzen, en tevens vraag je dit in een verkeerd draadje.

Van keys is inderdaad duidelijk. De vraag om een EMU voor een TF500CI mag, neem ik aan, toch wel? Dus bij deze mijn vraag .....
 
Ja volgens mij bestaat er wel een emu maar ik dacht ooit gelezen te hebben dat het dan een Goldmaster word, of het ook goed werkt geen idee maar op een ander forum staat er dit,

topfield 5000cil1501 27-2-2007 d+ cabo ok
 
aart1944;174851 zei:
Ja volgens mij bestaat er wel een emu maar ik dacht ooit gelezen te hebben dat het dan een Goldmaster word, of het ook goed werkt geen idee maar op een ander forum staat er dit,

topfield 5000cil1501 27-2-2007 d+ cabo ok

Soo, vandaag de Xtreme vervangen door een Topfield! Een heerlijk snelle deco! Ik kwam nog een TF EMU tegen op een Turkse site, alleen was die al twee jaar oud. Lijkt wel een zoektocht naar een spelt in een hooiberg.
 
blokr;174925 zei:
Ik kwam nog een TF EMU tegen op een Turkse site, alleen was die al twee jaar oud. Lijkt wel een zoektocht naar een spelt in een hooiberg.
klopt die ben ik ooit ook eens tegen gekomen die emu maar verder nikz.
 
Voor recente emu's kijk bij satbox4all voor de 5000 zijn die er.
 
aart1944;174979 zei:
Voor recente emu's kijk bij satbox4all voor de 5000 zijn die er.

Ik ben daar eigenlijk niks verder mee gekomen Aart. Ik ga me maar eens op de Diablo storten, daar is wel het nodige leesvoer van!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan