Keys

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

han

Wie wil mij ff op weg helpen om keys in de dreambox te krijgen, ik draai met een image van Ronald, groetjes Han
 
heb je al keyupdate gedaan???
werkt zeker niet ronald he!!!
maar er zijn topics erover
daar kun je lezen tot je een ons weegt
en snap je het nog niet

stap over naar jirkas(sf) of ned kelly of ali babba
minder gezeur mee en geen ellenlange topics
over hoe of wat het werkt gewoon

ronald:
incompleet vastlopers enz enz enz
volgens mij wordt er iemand over het paard getilt:p:p:p
en gaat iedereen daarom ronald installen
maar ze hebben allemaal probs ermee:biggrin::biggrin::biggrin:
 
Incompleet, weet ik niet. Vastlopers of spontaan uitvallen bij gebruik van een optie die er nog niet in zit of soms wat te snel zappen, ja heb ik hier ook gehad.

Verder werkte hij hier wel met keyupdate en andere fratsen.
Maar ook ik verkies de SF-Team images op dit moment nog.
 
spontaan vastlopen bedoel ik dus
gewoon een stilstaand beeldje
nee geen ronald meer voorlopig
mischien over een tijdje weer proberen
want hij zal ook wel niet stilzitten
 
Ik heb hier de nieuwe Ronaldd draaien zonder problemen ( taq,freex enz. allemaal open)

@HAN
Als je dreambox op internet is aangesloten:

plaats een geldige SoftCam.Key URL in kladblok van windows, en sla deze op als keyupdate.url
maak met een ftp programma verbinding met je dreambox (login:root password : dreambox) en ga naar de map /var/etc
en zet het bestandje keyupdate.url in deze map.
Nu kun je via de blauwe knop op je afstandsbediening eenvoudig de keys in 5 seconden updaten.

Als je dreambox niet op het internet is aangesloten:

kun je via de blauwe knop op je afstandsbediening via UCAS key update met je afstandsbediening zelf eenvoudig de keys invoeren.

Of met een UTP kabel via het netwerk met het programma "dreambox key file updater". Met dit programma kun je eenvoudig de ext. eeprom selecteren die ook in fun 6-1 files gebruikt word, en die gewoon uploaden naar de DB ( de keys worden automatisch op de juiste plaats gezet)

succes!
 
ook hier de nieuwste Ronaldd-emu zonder problemen draaiend. lekker snel zappen en cardsharing werkt als een tierelier.


merDe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan