Kijk dit is pas een Jenny

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Geen afgelebberde Jenni maar een echte Jenny! E?n die niets met fietsen heeft.. :sex:
Geen lange nagels, blond, grote tieten en zelfs een heeeeel klein beetje haar. :rolleyes:

Big Henk dat zeg jij nou wel maar ik zie bovenaan de trap wel degelijk een fiets staan....

Net iets -te- weinig haar inderdaad, ook hier weer een 9, je weet ze wel te vinden hoor Big-Henk.:biggrin::sex:

Black Tiger;196715 zei:
je weet ze wel te vinden hoor Big-Henk

Ja ja heb jaren ervaring een echte speurhond.. :biggrin:

Wij zouden onze kennis moeten combineren, jij als speurhond, ik als keurmeeste en wij samen als testmeesters dan konden we de mooiste en beste modellen uitbrengen.:biggrin::biggrin:

pikkie;196709 zei:
ik zie bovenaan de trap wel degelijk een fiets staan....

Goed gezien Pikkie!!!

Deze foto's zijn al zeker 6 jaar oud, want dit was Jenni voordat zij begon met het leveren van fietsen. :biggrin:

freggel1;196726 zei:
Deze foto's zijn al zeker 6 jaar oud, want dit was Jenni voordat zij begon met het leveren van fietsen.

Woehhahahahaha jaloers kreng, deze is mooier h?.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ik blijf bij de enige echte Jenni!!! :sex: :sex: :sex:

Die Jenny van mij is ook niet die Jenny van dat andere forum, want die komt daar bij lange niet in de buurt, zelfs niet bij jou Jenni :biggrin:

Tja Henk, op dat andere forum kom ik bijna niet meer, ben veels te veel met dit en de 2 andere forums bezig, en intussen nog aan het zoeken naar een andere keuken, die wellicht nu zojuist gevonden is, en in de kerstperiode gehaald gaat worden...

Dus Freggeltje heeft de komende weken weer ff minder tijd om naar al die lekkere Jenni's te kijken. :biggrin:

En dan eigenlijk ook nog verder met die zenderlijsten en dergelijke.....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan