Kiosk op Thor ?

A

anaana

Hallo,

ik heb MM met penta1.11 C+ werkt wel maar Kiosk niet. weet iemand a.u.b. waar 't aan kan leggen?

grt

even fatsonlijk vraagen stellen voor alle niewe members
door een paar domme vraagen eerste de rules leezen en dan vraagen stellen over codes en tita..en providers door deze domme vraagen heb ik een paar domme antwoord gegeven
en door dat de geele card gekregen en volgende rood woordt getroken
en ik ben echt boos .....lol
greeting roufa from the matrix

zou ik dan maar het gewone antwoord geven

je moet de laatste penta versie erin zetten
de codes zitten in de penta software en dus ook in je mm
wil je dus naar thor kunnen kijkenen dan ff je mm upgraden

Als mensen even de moeite nemen om logisch na te denken en eerst te lezen i.p.v. direct om een antwoord te bedelen zal het een stuk beter gaan.

Persoonlijk geef ik al geen antwoord meer op dit soort vragen.
Als je echt de moeite hebt genomen en er dan nog niet uitkomt mag je altijd een vraag stellen (mits deze in overeenstemming is met het beleid dat hier gevoerd wordt)

Nou Crazy ... Ik ben nou niet bepaald achterlijk maar ga jij me maar eens uitleggen dan waarom Kiosk niet werkt en de C+'en wel ... en ga me maar niet vertellen dat het door de Xilinx komt want dat klopt gewoon niet .
Ik heb twee verschillende Penta's 1.11 in m'n Xtreme gepompt maar nix ... nakkes ... nada ! alles behalve Kiosk ... dus graag zou ik wat info hebben over dit fenomeen .. bij voorbaat dank !

Happy Holidays ....

bij een upload center staat een goede of mr 1.054 ervan maken
en die maakt alles los.
ik had zelf ook probleem met penta en ben gaan puzele tot ik het goede vond

Originally posted by crazymotha
Als mensen even de moeite nemen om logisch na te denken en eerst te lezen i.p.v. direct om een antwoord te bedelen zal het een stuk beter gaan.

Persoonlijk geef ik al geen antwoord meer op dit soort vragen.
Als je echt de moeite hebt genomen en er dan nog niet uitkomt mag je altijd een vraag stellen (mits deze in overeenstemming is met het beleid dat hier gevoerd wordt)

Werk je toevallig met een echostar ! dan weet je al genoeg

Originally posted by Destroyer
Werk je toevallig met een echostar ! dan weet je al genoeg
ik werk wel met een echostar 7000 . en ik krijg de kiosken ook niet open wel c+ .
een oplossing voor dat probleem zou bij mij zeer welkom zijn.

Originally posted by mezutec
ik werk wel met een echostar 7000 . en ik krijg de kiosken ook niet open wel c+ .
een oplossing voor dat probleem zou bij mij zeer welkom zijn.
ik zou hier ook wel een oplossing voor willen hebben

Er is een versie op internet weet het niet meer waar zou je even moeten zoeken,maar het is algemeen bekend dat dit euvel bij de echostar veel voorkomt dit alleen bij de kiosken op thor.

Even een oplossing weet ik niet !

Dit is even voor onze Moderator ... graag een oplossing ...

Cya ...

MR 1.054 KIOSK????
Dacht het toch niet, gaat volgens mij toch echt alleen met de MM 1.11, zolang we geen heel bijzondere kaartjes gebruiken?
Zo bljkt er toch verassend vaak ook iets aan de kwaliteit van de antwoorden de schorten, niet alleen aan die van de vragen dus....
:))

Cam moet voorzien zijn van een Toshiba flash chip, anders NO GO dat verklaart de extreme met zijn ucas/magic-inside, dus niet.

<Bij mij zit er anders een sisdachip in mijn magic.>

Ja, dat klopt met een TOSHIBA TC58FVT160AFT flash als je deze flash niet hebt zal de laatste penta niet werken.

De laatste Penta werkt perfect ! .... behalve, ... Kiosk op de Xtreme ! En de rest werkt (nogmaals) Perfect !

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan