Kiosk rariteiten

S

Stingertje

situatie : C+ VL

Sinds vandaag Kiosk melding "u hebt geen abo" met MOSC

Met origineel alles perfect. Bij beide is het gewone zenderaanbod ook volledig te zien.

Kan mij iemand een tip geven in welke richting ik moet zoeken. Ik heb bijna de originele kaart gecloond (PPV records, behalve de MK1 :-( ) maar altijd hetzelfde. Het moet nu juist lukken dat er formule 1 is dat dit gebeurt, wanneer de normale programma's worden hervat kan het weer beeld zijn. aan de PBM ligt het niet, 100% zeker. Wel ik moet zeggen zou er hier geen oplossing voor bestaan, ze heel de SECA "zwartkijkers" kunnen lamleggen want goldwafer en van die toestanden werkt ook niet.

een volledige uitleg hoeft niet, alleen een tip in welke richting ik moet zoeken, als je het zelf zoek leer je er meer uit.

THX

 
Hi Stingertje,tijdens de live voetbalwedstrijden op zondag gaat bij mij het beeld ook op zwart,dus denk ik dat bij live sportuitzendingen ze andere keys gebruiken.

Ik ben een keer op een site files voor deze uitzendingen tegen gekomen maar ben de naam kwijt.

greetings goto.

 
Iedereen bedankt, het is een aprilgrap, de codes voor april zijn vals, en ik die dacht dat er weer wat leven in de brouwerij zou komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan