Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Kkkkkkkoud? Ja buiten wel, gelukkig brandt binnen de kachel.
Maar het is wel van de gekke zeg. Dat maart zijn staart roerde was al bekend, maar dat je in het weekend waarin de klok een uur vooruit gaat en terwijl het al lente is nog een partij natte sneeuw hebt de hele morgen lang, met winterse temperaturen... nee dat gaat me wat te ver.
Ben vandaag maar kort buiten geweest had het weerbericht gisteren gehoord.
Vandaag mijn desktop pc W8 opgezet had hem al een tijdje gedownload dan ben je ook even druk ben nog niet helemaal klaar maar ik zit warm geen probleem.
Maar een hoop gezeur met accounts en steeds inloggen die zooi gooi ik er wel weer een keer af, even Googlen hoe dat moet maar dat komt wel eerst een biertje.
Misschien maar goed dat het koud was, want Freggels kunnen daar ook niet zo goed tegen, dus ik ben dit weekend lekker bezig geweest met de hobby!
Afgelopen vrijdag heeft de post bij mij een nieuwe ontvanger bezorgd, een Sunray SR4 triple tuner...
Gisteren en zojuist nadat de boom klaar was nog even wat dingen geïnstalleerd en ik moet zeggen dat de ontvanger zapt als een speer tussen sat en kabel.
Phoe... nou ik heb vandaag maar lekker mijn kruipzak aangetrokken met de sloffen en fijn binnen gebleven. Zeker nadat ik er achter kwam dat er een leuke laag sneeuw gevallen was vanmorgen.
Die is op de stoep en de straat wel weg, maar op m'n auto ligt nog een dikke 5 cm.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.