Kleuren

P

pokhout

Moet toch even iets kwijt betreft de kleur keuze van dit forum.

Steeds als ik hier inlog dan schreeuwt het witte scherm en de blauwe achtergrond me tegemoet.

Dit is zo onrustig en indringend dat ik er bijna hoofdpijn van krijg .

Dit kan best persoonlijk zijn en een ander heeft hier waarschijnlijk geen last van.

Misschien een optie om eens navraag te doen wat anderen ervan vinden.

ik persoonlijk vind een donker achtergrond prettig dan dat fel wittte

Ik vind bv de site van luxsat en ANT (onlangs verniewd) een stuk prettiger

Ik moet eerst even zeggen dat ik jou vraag verplaatst heb, want hier hoort hij te staan. ;)

Maar volgens mij moet jou vraag niet zo'n probleem zijn denk ik.

Ohja even een vraag erbij, heb je het donker of het lichtblauw aanstaan?

maakt me niet uit welke skin ik kies.

Ik vind de witte (leeskader) vlakken erg overheersend , ben misschien wel een ouwe zeur ;-(

pokhout;182845 zei:
ben misschien wel een ouwe zeur ;-(

Tja wat zal ik zeggen?

Nee joh het is soms goed als er iemand roept om iets anders, mogen er meer doen hoor.

Je krijgt nog een reply hierover. ;)

Ik heb de Duck blauw/grijs eens aangezet voor je. Het kan echter zijn dat er dan bepaalde dingen niet werken of niet zichtbaar zijn.

In het verleden zijn er een aantal styles geweest, maar het nadeel hiervan is dat als je speciale aanpassingen doet (zoals wij ook doen) je die dan ook in bepaalde gevallen in elke style weer in de templates moet gaan wijzigen en da's niet prettig en kan ook fouten en/of vergissingen tot gevolg hebben.
Dus momenteel staat hij even aan als test, ik heb al wat dingen teruggezet naar hoe ze horen te staan, eens kijken of ie goed blijft werken.
Zoja, kan ie misschien wel actief blijven als die style je wel bevalt.

ik vind hem prima zo
gr frans

Nou wil ik niet degene zijn die klaagt maar dat blauw grijs is echt niks!

Nee geef mij maar dat donkerblauwe.

ik heb alles in dat blauwgrijs gezet en ik vind het ook beter , iets rustiger voor de ogen

Het is inderdaad wat rustiger voor de ogen, het is maar wat je wilt, normaliter heb ik ook wel last van felle schermen maar met de vbulletin 3 style hier geen last eigenlijk.
Doch volgens mij staat mijn monitor ook wat donkerder dan normaal.
Anyway, nu heeft men toch een beetje keuze dan.:)

dit is voor wat mij betreft idd een prima look dat blauw grijze.
Erg rustig.

Goed, zoals gezegd laten we die dan even draaien. Mocht het zijn dat je er vreemde dingen in tegen komt of zaken die niet of onvoldoene werken, welke in de andere style wel werken, dan horen we het graag z.s.m. en dat kan gerust in deze thread.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan