Klok op display DM500 HD

Loneranger

Jr. Member
Lid sinds
17 apr 2008
Berichten
89
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
hoi

Misschien is het ergens een instelling of zit er geen klok op het display als de box op standby staat?

Ik kan het iig niet vinden.

Wie weet het antwoord/

 
Bij mijn weten is dat op de DM500 (en dus ook de 500HD) niet het geval.

Of je zou anders bij de display instellingen moeten kijken, via het menu, afhankelijk van de firmware die je erop hebt.

 
Er staat openpli op, maar aangezien ik het in het menu nergens kon vinden en jij mij dit antwoord geeft ben ik bang dat het er niet op zit, is alleen maar jammer, verder niks.

Iig bedankt voor je antwoord.

 
Dat antwoord is wel een beetje te kort door de bocht BT.

Mijn DM 500 heeft namelijk geen display, dus een instelling in het menu om een klokje te laten verschijnen op een niet bestaand display is dan redelijk kansloos..

Je kunt eens kijken of je iets kunt zien in het menu over standby opties, in plaats van klok instellingen.

Maar ik heb geen idee over de 500HD (volgend mij moet dat een Enigma2 machine zijn).

 
Dat antwoord is wel een beetje te kort door de bocht BT.Mijn DM 500 heeft namelijk geen display
Ik begrijp niet wat er kort door de bocht zou zijn, ik weet dat een DM500 geen display heeft en zag dat de DM500HD een soortgelijk "geen display" displaytje heeft, vandaar dus ook het antwoord dat de klok er vermoedelijk niet op zou zitten.

Wat jij verder als antwoord geeft, is gewoon een uitgebreidere variant van wat ik daarna schrijft, dus wat is er dan kort door de bocht?

Ik had nu overigens wat meer tijd om te kijken waardoor ik mijn eerste antwoord kan bevestigen, het zit er niet op.

 
De DB500HD heeft alleen een groen en rood ledje.

Ik pli kan je de klok op het, niet bestaande display, instellen.

Je kan hem zelfs laten knipperen tijdens opname.

Ze hadden deze opties uit de instel mogelijkheden moeten houden bij pli versies voor de DB500. De versies worden specifiek gemaakt voor de DB500, dan kunnen de imagebakkers toch ook weten dat deze boxen geen display hebben?

 
Firmware wordt gemaakt voor diverse boxen. Ze kunnen dat zeker weten, maar ik denk dat het dan meer werk wordt om die opties er uit te halen dan ze maar in de firmware te laten zitten voor alle toestellen die wel een display hebben.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan