[KLOON] dm8000 probleempjes

N

neon3400

hey

ik heb een dreambox 8000hd met enighma 2 er op
er zitten 2 kabel tuners in en 2 schotel tuners
ik gebruik op dit moment alleen de kabeltuners

even wat vraagjes
ik heb op de kabel geen ondertiteling welke plug in moet ik instaleren in the gp 3 blue pannel

en als ik mp4 bestanden afspeel van de inerne hardeschijf zegt hij

gstreaming vp8 codec plug in not found


en is er al een optie om de blue ray te kijken heb er wel een bd drive in zitten namelijk

gr. neon340
 
zie dat er voor de 8000 een ander topic is maar ik kan nu niet zien hoe ik deze post moet verplaatsen

Eendenteam: e.e.a. uitgevoerd
 
heb geen 8000, maar bij de oude dreambox kon je onder het audio knopje de ondertiteling kiezen.
gr blokker
 
Ondertiteling (OT) activeren doe je door naar het Audio menu te gaan. Daarna op de gele knop drukken, een ondertitel(taal) kiezen er op gaan staan en dan op OK drukken. Even wachten en je moet OT hebben.

Blue Ray bestanden (.m2ts) worden hier in OoZooN image en ook in originele DMM image keurig afgespeeld. Met BD spelers heb je hetzelfde als met harddisken: niet elke player werkt goed.

Probeer {url=http://www.oozoon.de/progs/images/dm8000/OoZooN-Image-dm8000-20110911.nfi]deze[/url]image eens dan weet je zeker dat je een state-of-the-art image hebt, welke regelmatig wordt geupdate, waar niet aan is gerommeld ?n ... waar mp4 bestanden (maar ook andere) feilloos door worden afgespeeld zonder extra gst drivers e.d. te hoeven installeren
 
Ferrari is een clone Dreambox uiteraard werkt een niet gepatcht image dan niet.
Met OT zal hij ondertiteling bedoelen.
 
Hmm het betreft dus een kloon....
 
Er zal gerust wel ergens een clone versie te vinden zijn van Oozoon.
Echter moet je dan niet gaan updaten! en vooral niet de laatste nemen met de nieuwste bootloader.
 
heb immidels de ondertiteling werkend onder enighma 2

via de audio knop kan ik met het pijltje rechts hem instellen

alleen bij discovery science is hij roze

verders zit ik er niet mee dat het een clone box is
alles werkt verder prima

nog een ander vraagje over ziego
er is de laatste tijd een hoop veranderd kwa zenderlijsten

ik kreeg steeds maar 1 film net als ik transponder 514 scande later heb ik nog 579 gescant toen kreeg ik wel de rest

alleen nederland 1 werkt niet wel de hd
dit probleem heb ik overgens ook op een dm500

en moet het woordje kloon nou zo groot in het topic title


gr. neon3400
 
vond nog wel een ozoon image voor een ferarri bootloader

zou ik die op een cf kunnen instaleren als die dan niet werkt die ozoon dan hoef ik niet me dreambox weer helemaal opnieuw te flashen

of kan ik via
als ik de bovenste knop indruk en hem dan aanzet alles backupe behalve hdd
dus cccam en de rest van gemini plug ins en zenderlijsten of worden die dan niet mee gebackupt
 
zet hem gewoon op cf maar dan heb je wel multiboot nodig, we weten niet of je die hebt geinstalleerd?

Met bovenste knop ingedrukt houden terwijl je de ontvanger aanzet, kun je niet backuppen.
In OoZooN images zit standaard in het menu om - heel erg snel - een backup van je complete image te maken (.nfi-bestand). Maar ja....je hebt (nog) geen OoZooN er op.
Er zijn wel/ook backup plugins, zoals flashbackup, nfibackup e.d.; wellicht daar 1 van installeren en backup maken.
 
hou voorlopig deze image er wel op

even een vraagje ik heb een windows pc met een samba share
die wil ik op me dreambox openen
daar staan .mp3 files in en avi en dvx enz die ik wil afspelen
 
map op je windows pc voor delen toegankelijk maken.
op je dreambox een cifs mount aanleggen naar die gedeelde map op je windows pc
 
neon3400;218359 zei:
vond nog wel een ozoon image voor een ferarri bootloader

zou ik die op een cf kunnen instaleren als die dan niet werkt die ozoon dan hoef ik niet me dreambox weer helemaal opnieuw te flashen

of kan ik via
als ik de bovenste knop indruk en hem dan aanzet alles backupe behalve hdd
dus cccam en de rest van gemini plug ins en zenderlijsten of worden die dan niet mee gebackupt

Op bijgevoegde link staan clone firmwares

http://www.pb-powerboard.com/board/index.php?app=core&module=global&section=login

Moi Brombeer
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan