[KLOON] dreambox 800hd

rmanta

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
50
ik heb een vraag hoe kijg ik download plugins er weer terug in als ik op de groene klik zegt die no plugins found want ik kan geen ccam er niet in krijgen

Welke image gebruik je? veelal zit het verstopt onder de blauwe knop, maar ook wel in het menu onder applicaties.

Ligt er inderdaad aan welke image je hebt.
Je schrijft groene knop...je bedoelt waarschijnlijk als je in Menu-Applicaties zit en dan op de groene knop drukt. Dat is al een tijd achterhaald.

Geruime tijd geleden heeft DMM de boel veranderd en dien je (en kun je) via de groene knop, zoals jij beschrijft, de plugins niet meer downloaden. Downloaden en verwijderen van plugins behoort te geschieden via Sofware Beheer (Software Management) en wel via Menu-Instellingen-Software Beheer en dan Beheer Extensies. Vervolgens wachten totdat de lijst met plugins en categorie?n zichtbaar zijn. Dan Plugins selecteren (via de OK knop) en als je klaar bent met selecteren dan net zolang op de rode knop (EXIT) klikken totdat je bij de gele knop op je scherm "Proces" ziet staan. Dan op geel drukken (Proces dus) en daarna op OK om de plugins ?n eventuele software updates te downloaden ?f alleen op de groene knop (Enkel Extensies staat er bij) om alleen de plugins te downloaden en installeren en dus zonder Software update.

Samenvattend: plugins downloaden/installeren en verwijderen gaat via Menu-Instellingen-Software Begeer-Beheer extensies

Overigens: cccam behoort niet als plugin downloadbaar te zijn. Sommige makers van image hebben cccam wel op hun feed staan en kun je ze dus als plugin downloaden. Echter dat behoort niet. Je zult dan cccam als ipk bestand moeten downloaden ergens, uploaden (via ftp) naar /tmp op je dm800 en dan via telnet (opkg) de plugin (cccam) installeren

P.S.: pas je profiel even aan (klik) door ook bij ontvangers dm800 aan te vinken;er staat nu alleen dm7000 ;)

Door veranderde wetgeving is CCcam vaak niet meer te downloaden via het image bij de Duitse en Italiaanse image makers, bij PLI schijnt het er nog wel in te zitten.

Voor de klonen is er een oplossing het licht er aan welke kloon voor SIM2.01 is het de "tunisiasat-addons manager 3.0 mispel.ipk" die dan met DCC of zoiets installeren overnieuw opstarten en je kunt voor alle image's CCcam downloaden.

Voor de Ferrari kloon heet hij "FERRARI-addons-manager 5.0 mispel.ipk" die hetzelfde doet.
Als de ontvanger opstart kun je in het schermpje zien welke je hebt.
De addons managers moet je maar Googlen om te downloaden.

Maar let op er zijn cccam versies in omloop met een backdoor of iets anders die heel de box onderuit halen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan