kop of hoofd telefoon? maar wat geeft nu het mooiste geluid???

Eindelijk een nieuwe hoofdtelefoon gekocht, en er zit voor mijn doen een lekker geluidje in, en de speakers zitten nog lekker an mijn oren ook... :jow:

Het is een Philips shp2700 (pdf)geworden, een duurdere kan altijd nog, want deze zat aan een €30,-. ;)

Zoals een aantal van jullie weten heb ik net een 4 wekelijkse vakantie in de USA achter de rug.

Daar heb ik ook een Hoofd/Kop telefoon gekocht, wat geluid betreft hattikke mooi, maar er zit ook een schakkelaar op, en als men die aanzet word het geluid nog beter, want het omgevings geluid is dan pleite.

Hoe dat gebeurt weet ik niet, misschien iets van anti-geluid, maar slapen in dat klere ding lukte met de Koptelefoon nog steeds niet.

Oja prijs 43 dollar geloof ik.

Groetjes Bert

UE-10 Pro is ook wel een heel fijn oortelefoontje, alleen de prijs....
Ik gebruik een AKG bij mijn echte stereo en een B&O oortelefoon bij de I-pod

Groeten Roberto

bert50;177606 zei:
Daar heb ik ook een Hoofd/Kop telefoon gekocht, wat geluid betreft hattikke mooi, maar er zit ook een schakkelaar op, en als men die aanzet word het geluid nog beter, want het omgevings geluid is dan pleite.Groetjes Bert

He Bert, wat is het merk en type?

Welke koptelefoon geeft nu een geluid waaraan je niet merkt dat je die steviger tegen je oren duwt?

Jullie maken mij niet wijs dat een Senheiser oid dit wel kan?

Want als ik nu tegen de laatst genoemde van mezelf die ik nu heb dit ding tegen mijn oren duw, dan merk ik een flink verschil wat ik niet met het verstellen opvang?

Want als ik nu tegen de laatst genoemde van mezelf die ik nu heb dit ding tegen mijn oren duw, dan merk ik een flink verschil wat ik niet met het verstellen opvang?
Ja maar DAT ligt gewoon aan je leeftijd, je wordt ook al een jaartje ouder.:biggrin:

Even zonder dollen. Senheiser is een super merk, maar ik heb hier een Alecto gehad waar beter geluid uit kwam. Raar maar waar.
En waarom? Omdat die beter tegen de oren aan zat en de oren geheel omsloot zodat je inderdaad hetzelfde effekt kreeg als je bij een ander model (bijv. Senheiser) de hoofdtelefoon tegen je oren drukt.
Hij had echter 1 nadeel... als je er een uurtje of 3 mee geluisterd had, dan begon je pijn aan de oren te krijgen. En inmiddels is ie al lang stuk, want dat is het tweede nadeel, er mocht dan een beter geluid uit komen, aan de kwaliteit van Senheiser kon ie toch niet tippen.:)

hangslot;177700 zei:
He Bert, wat is het merk en type?

was ik vergeten, het is van het merk Bose, maar vraag me niet welk type.

Groetjes Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan