KPN introduceert draadloze Digitale TV.

T

twilight

Vanaf 18 oktober biedt KPN klanten de mogelijkheid via de ether radio- en televisiezenders voordelig te ontvangen met uitstekende beeld- en geluidskwaliteit, waarbij gebruik gemaakt wordt van de geavanceerde DVB-T technologie.

KPN biedt de consument een aantrekkelijk alternatief voor de huidige kabeltelevisie in Nederland.

Klanten die bij KPN meerdere diensten afnemen, krijgen korting. Klanten met een telefoonabonnement en ADSL van KPN, betalen slechts EUR 7,95 per maand. Klanten met een vast of mobiel abonnement betalen EUR 10,95 per maand. Alle overige klanten betalen voor Digitale TV van KPN EUR 13,95 per maand.

Naar verwachting kan eind 2006 het overgrote deel van Nederland Digitale TV van KPN ontvangen. Op dit moment is Digitale TV van KPN in de Randstad te ontvangen door 2,7 miljoen Nederlandse huishoudens (45% van het totaal aantal huishoudens). Via www.kpn.com kunnen ge?nteresseerden een 'postcodecheck' uitvoeren om na te gaan of zij Digitale TV kunnen ontvangen. Het zenderpakket van Digitale TV van KPN bestaat uit de 25 best bekeken TV-zenders en de 17 meest beluisterde radiozenders.

Digitale TV van KPN heeft een draadloze ontvangst. Dit maakt het mogelijk televisie te kijken waar men maar wilt: overal in huis, op de boot, in de auto of waar dan ook. Men is niet meer afhankelijk van de plek waar een kabelaansluiting zit. Klanten ontvangen bij het afsluiten van een abonnement een kleine antenne, een digitale ontvanger en een 'smartcard' die toegang geeft tot Digitale TV van KPN. Digitale TV biedt als extra een elektronische TV-gids die via het TV-scherm is te raadplegen. Daarmee is tijdens het 'zappen' direct zichtbaar welk programma er bezig is en welke programma's volgen.

De introductie van dit eerste TV-aanbod maakt onderdeel uit van KPN's bredere ontwikkeling tot totaalleverancier. Klanten kunnen zowel voor telefonie, internet als radio en televisie terecht bij KPN. Deze diensten zullen via meerdere infrastructuren, waaronder DVB-T, internet en/of kabel, worden aangeboden in voordelige gecombineerde pakketten. Loyale klanten worden op deze wijze beloond naarmate zij meerdere diensten van KPN afnemen.

(Bron: www.kpn.com)

jep, gister waren een paar mooie spotjes op tv, met meneer kpn.

Er waren geen nadelen, er werd gevraagd wanneer met 2 tv's wordt gekeken, er dan ook 2 ontvangers nodig zijn. Deze krijg je tot de derde gratis.

Wat vergeten werd, is dat wanneer je wilt opnemen, je ook een 2e ontvanger nodig hebt!

Maargoed, ik hou het mooi bij mn schoteltje...

wat is dan het verschil tussen digitenne via de ether wat begint bij 8,95 en DVB-T via de Ether?

Wat vergeten werd, is dat wanneer je wilt opnemen, je ook een 2e ontvanger nodig hebt

Ik denk het niet ze bieden ook twin tuners aan voor 69.95.

Verder denk ik dat de prijs voor een ontvanger 39.95 voor de meesten ook geen bezwaar is.

Groetjes

Maar wat schiet je ermee op,, al die zenders heb je al met een schotel.

En heb zelf dan nog digitaal van casema en die hebben zelfs meer zenders.

Plus dat zij ook de prijzen hebben aangepast,, en de ontvanger als je die al had nu gratis heb gekregen en dus geen huur ermeer voor hoeft te betalen elke maand.

Dus dan zal ik gewoon digitaal van casema behouden en niet overstappen naar KPN.

Ja Jack,

Wij zullen er niet zoveel aan hebben maar mensen die van Casema of UPC afwillen kunnen toch een sat ontvanger kopen voor in de woonkamer.

En verder neem je voor de slaapkamer en/ of kamer van zoon of dochter van KPN zo'n ontvanger van nog geen 40 euro.

Ook denk ik aan de duizenden mensen die thuis kabel hebben maar s'zomers ergens in NL op de camping staan die hebben nu vaak een seca bak met schotel daar is zo'n ontvangertje toch een goedkopere oplossing en de meesten willen dan toch alleen goede tijden kunnen zien.
Er moet dan wel snel landelijke dekking zijn anders werkt het niet.

Groetjes

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan