Multispeed †
Addicted Member
Ik moet dit even kwijt.
Ik probeer al sinds eind December 2006 in contact te komen met de KPN
omdat ik mijn Belbasis-abo niet meer wens en ik mijn Belbasis-abo m wil
zetten naar een BelBudget-abo.
Na berekenen bestaat mijn maandbedrag, al maanden, voor 75 tot 80 %
uit het abonnement + de 19 % BTW.
Eind december 2006 een email gestuurd, op de website staat binnen
2 x 24 uur antwoord, tot op heden geen antwoord.
Daarna nogmaals een email waarop ook geen reactie.
Meerdere keren geprobeerd via hun 0900 nummer de Klantenservice
te bereiken, niet gelukt, slechts de melding “Het is erg druk” probeer
het op een ander tijdstip nogmaals.
Ik doe morgen nog één poging anders stap ik over naar kabeltelefonie.
Ik heb het gevoel dat met die telefooncentrales ik knap besodemieterd
wordt, ze kunnen aan de hand van de keuze-toetsen die ik moet indrukken
snappen wat ik feitelijk wil.
Misschien is het wel zo druk omdat veel abonnees hun abonnement willen
beëindigen.
Het is net als met veel dingen, je aanmelden voor iets gaat razendsnel maar
ergens van af komen of wijzigen lukt alleen na veel moeite.
Ik word er kotsmisselijk van.
Multispeed
Ik probeer al sinds eind December 2006 in contact te komen met de KPN
omdat ik mijn Belbasis-abo niet meer wens en ik mijn Belbasis-abo m wil
zetten naar een BelBudget-abo.
Na berekenen bestaat mijn maandbedrag, al maanden, voor 75 tot 80 %
uit het abonnement + de 19 % BTW.
Eind december 2006 een email gestuurd, op de website staat binnen
2 x 24 uur antwoord, tot op heden geen antwoord.
Daarna nogmaals een email waarop ook geen reactie.
Meerdere keren geprobeerd via hun 0900 nummer de Klantenservice
te bereiken, niet gelukt, slechts de melding “Het is erg druk” probeer
het op een ander tijdstip nogmaals.
Ik doe morgen nog één poging anders stap ik over naar kabeltelefonie.
Ik heb het gevoel dat met die telefooncentrales ik knap besodemieterd
wordt, ze kunnen aan de hand van de keuze-toetsen die ik moet indrukken
snappen wat ik feitelijk wil.
Misschien is het wel zo druk omdat veel abonnees hun abonnement willen
beëindigen.
Het is net als met veel dingen, je aanmelden voor iets gaat razendsnel maar
ergens van af komen of wijzigen lukt alleen na veel moeite.
Ik word er kotsmisselijk van.
Multispeed