Krijg bij Franse zenders een foutmelding

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Wie weet wat ik moet doen on de foutmelding die ik krijg waneer ik afstem op b.v. Cine Cinema 16/9.

Het volgende gebeurd namelijk.

Ik log met WallBanger, heb alle key's ingevoerd en heb gecontroleerd of ook alles autoupdate is.

Key's werken en prov. is autoupdate.

Maar toch krijg ik constant een C1 40 05 82 4E instructie met de foutmelding (90 1D) Signature Wrong!! Missing Key 02

Heb van alles geprobeerd maar kan tot op heden niet vinden waar de fout zit.

Heeft iemand ook deze fout ??

Of weet iemand misschien een oplossing ??

 
Die melding krijg ik ook (hoihoi het logt weer!!) :)

Heb jij 0009 op je kaart? Even kijken welke provider jij op "05" hebt staan!

Ik krijg die key 02 melding ook bij 001C.

Het zou kunnen dat die inmiddels niet meer via key01 maar via 02 updates sturen. Beetje raar, 02 was dacht ik een pre-enable key.

 
Ja ok ik heb het al gevonden.

Waneer je meerdere providers aanvinkt dan krijg je deze error heeft niks met update's te maken volgens mij.

Ik heb een aantal providers uitgezet en weg was de fout.

Ik vermoed 'maar dat zoek ik nog even uit' dat het komt als je de prov 000F en 0025 aan hebt gezet.

 
bij mijn weten heeft het prov 0004 en 0009 temaakenals je die er alle tywee in heb gaat het in dat opzicht wel eens mis

 
Het zou ook aan wallbanger zelf kunnen liggen. Uit een doc van Roland von Gilead kun je ongeveer het volgende halen.

Die 82 houdt in dat key 02 gebruikt wordt en tevens dat superencryptie gebruikt wordt. Ik weet het niet zeker maar ik geloof niet dat wallbanger klaar is voor superencryptie. Dan is de makkelijkste oplossing om maar te zeggen dat de key niet klopt.

Je krijgt nog steeds een autoupdate maar dan weer op de “gebruikelijke” wijze met key 01.

Het schijnt zo te zijn dat oudere originele kaarten superencryptie niet ondersteunen dus zullen die omgeruild moeten worden voordat overgestapt kan worden op alleen superencryptie. Als ik Roland goed begrepen heb tenminste.

Groetjes

Hansadutta

 
Ik denk dat betekend dat het binnenkort afgelopen is met de bestaande key en dat de provider een mk01/ppua update aan het uitvoeren is met behulp van de key 02/03.

Als deze ontbreekt dan krijgt WB geen update en geeft deze een foutmelding.

Het is een theorie en zeker weten doe ik het niet.

Het is misschien te controleren door alle andere providers uit te zetten en alleen de provider te activeren waar op dat moment op word gelogd. (gelogged, gelogget, maak er maar wat van)

Wat je ook kan doen is een non-public key gebruiken en kijken of het dan nog is.

Bij mij gaat alles goed en geeft deze geen melding van een missende key2.

 
Ok, weer niet goed gelezen, de oplossing was er al :)

Foutje, bedankt! (me-and-my-big-mouth)

 
Ik merk geen problemen bij mij met de franse zenders alles werkt optimaal op mijn hummie wel met een Atmel

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan