krimi&co

M

master28

Ik krijg het maar niet voor elkaar om voor de humax 5400 files te vinden welke de zender "krimi&co" uit het pw pakket

laten zien.

de overigen werken wel bij mij met de pablox files van 25 januari, ik heb al heelveel nieuwere files getest, maar op deze files werkte helemaal niets hier.

misschien kan iemand me vertellen hoe ik files kan bewerken zodat alles wel doet.

Ook c+ en pw krijg ik niet op 1 gw kaart.

bvd marcel

@BT , sorry voor de verkeerde posting, ik hoop dat het hier beter is en heb de thread dus hier in gezet.

 
Nee, dit is origineel irdeto, ik schreef dat je in pics en wafers moest zijn want je vraag gaat over goldwafer files, maar ik heb hem bij deze even voor je verplaatst.

 
haastige spoed is zelden goed, ik moet toch wat beter lezen, in ieder geval staat ie nu dus goed.

 
Ik heb hier de files van pit geprobeerd en die werken goed op premiere ook crimi&co verder is er nog een file die heet iets van prem_atv_orf die werkt ook goed je moet mischien wel de datum aanpassen.

Ik heb geen email adres van je anders mailde ik die files wel even.

En wat betreft canal+ en premiere samen op een gold wafer dat wil niet, omdat premiere een C kaart nodig heeft en canal+ een 0 kaart.

Als je een atmel had wou het wel.

 
Master. Is het alleen die zender die het niet doet?

Dan lijkt het me dat je pid's niet helemaal goed staan voor krimi.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan