Kryg opeens melding dat outlook nog maar 28 dage draait

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
Als ik outlook opstart start n svherm op voor product code activeren tja die heb ik niet meer is ereen andere manier om dit te doen !
 
google : microsoft toolkit
op die manier draait het office programma al jaaaaaaaaaaaaaaren
 
@ ..::Jacob::.. , dat is iets wat je maar moet weten! 

En niet iedereen weet dit. ;) 

Is een leuke die KMS-pico, maar of Microsoft hier blij mee is???  :eek:
 
Dat wel ja, maar ze blijven plukken van mensen die dingen doen met de software wat zij niet fijn vinden. ;)


 
Mm er zijn zoveel van die toolkits welke s goed ik had ereen gedownload nou de hele pc lag overhoop
 
@Saat, het nadeel met die toolkits is dat je een programma wat je wilt activeren met bijvoorbeeld Kms, je een schone installatie moet doen, en dan kms installeren en dit programma zijn werk laten doen, activeren dus. 

Daarna pas het daarvoor ge?nstalleerde programma openen.

En ja er zit soms bagger bij, maar download een versie uit de nieuwsgroepen van een betrouwbare uploader, dan valt het wel mee.
 
Heb jacob n pm gestuurt die heeft me al geholpen
 
Nadeel is dat de virusscanner wakker gaat worden bij elke KMSpico versie en ik nog geen enkele echt schone ben tegen gekomen.

Betere optie: Outlook kopen, of Outlook er af kiepen en Thunderbird installeren.
 
of download microsoft office via de nieuwsgroepen, maar dan wel een gekraakte
 
In het verleden gebruikte ik ook KMSpico en kreeg ik soms de 28 dagen melding maar dit progje met de naam MS Office 2010 Genuine Lifetime Activation (x86/x64) werkt bij mij al jaren.
 
Dan heb je een goede, die zijn vrij zeldzaam. Goed bewaren!
 
Er zit een leuke optie in en dat is dat je ook kan (kon) bellen naar MS voor een activerings key en dat werkte perfect. ;)
Die activeringscode die je krijgt bestaat uit 8 rijen van elk 6 nummers en die voer je in en klaar is Kees. Mocht je ooit het besturingssysteem opnieuw installeren of Office de-installeren dan voer je de code weer in en het werkt weer.
 
Da's zelfs nog beter dan. Want dat kom je dus echt zowat nooit tegen en ik ben toch al heel veel tegen gekomen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan