Kuil............

ik heb wel een alternatief, peez,,,

als je em niet kwijt raakt die kuil . graaf een gat ernaast en gooi die kuil van je vol..... ,,,, ehhhhhhhhh......!

pfffffffff,, belgie?

 
Het spreekwoord zegt:

"Wie een kuil graaft voor eenander ... is een WERKMAN" :)

 
Heb je volkomen gelijk in Ghost, alleen mag daar niet zo'n reply-thread in opgebouwd worden, vandaar dat wij moderators hem hier hebben laten staan.:)

Dat laat me er aan denken... de regels... Wat is eigenlijk de vraagprijs voor die kuil? :biggrin:

 
BT ik begin nu toch een zwaar hooft in te krijgen , ik denk dat hier geen potentiele kopers zijn!:confused:

Boets heeft er zat voor zijn deur liggen.

En is tevens in bezit van een eigen graafmachiene :biggrin::biggrin:

xgabox heeft nou ook niet de oplossing die ik zoek.

Meschien dat Goto zich nog eens wil bedenken?

Al met al, ik denk dat ik hem maar aan jou (BT) schenk.

Perslot van rekening is het doel waar jij hem voor wild gebruiken super. ;)

 
@Peez , mijn buurvrouw wil er een hebben.Je weet wel , " Wie een kuil graaft voor ander , valt er zelf in ".

Ik zie het al voor me ik een kuil voor de buurvrouw graven en er zelf......

Je raadt het al.

Als nu een leuke buurvrouw had, had ik zo wie zo gegraven. :)

Maar alle gekheid op een stokje wil je hem voor deze ene keer brengen .Ga dan langs Boets langs en neem gelijk zijn hond mee.We kunnen haar dan verrrassen met nog een hele kuil.

En....... de beloning krijg je van de buurvrouw natuuuuuuuuuuuuuurlijk.

.

Toppie van je Peeeeeeeeeeeeeeeeez.

ILYA

 
ik wil je kuil wel lenen of huren

moet de vijver namelijk tijdelijk leeg maken in verband met reparatie dus als jouw kuil wel waterdicht is kom hem maar brengen in september

groeten herbies

 
Ja jongens Iliya heeft het al een beetje verraden, dus bij deze zal ik maar open kaart spelen hoe het precies werkt.

1 Zorg voor een leuke buuv ( liefst met frambozentuin).

2 Koop een duitse herder (wel één die kuilen graaft).

3 Zorg dat buuv in de kuil valt.

4 Pluk ondertussen stiekum haar frambozentuintje leeg.

5 Neem contact op met Zeeman en vraag hem naar het recept van zijn inmiddels beruchte frambozenmengseltje.

En voor je er dan erg in heb zit je op het board te kletsen over olifanten in de koelkast, waterkoeien,sterretjes, kuilen enz.

Boets

 
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!!

En als de Duitseherder geen zin heeft om te graven.....

Kan je misschien 2 graafmachines lenen bij Xgabox.

Hij heeft een witte en een zwarte(hehehe)

Gr Ghost

 
heheehe....

klopt helemaal, mijn beste beveiliging allertijden , 2 labbies , 1 wit 1 zwart ,

als je bij mij 'snachts wilt inbreken , breek je gegarandeert je poten....

vandaar mijn interesse voor kuilen,,

 
Nou Boets, dank je wel, maar ik heb al een ppg voor je gekregen en we zitten nog met die vervoersrisico's voor die kuil he, dus ik vind het prima als je hem aan Ilya geeft, heeft die ook eens wat.;)

Zeg xgabox... ik dacht dat jij op vakantie was? Zie ik je dan toch nog voordat ik vertrek? Da's toch wel aardig van je dat je speciaal om mij te kunnen uitzwaaien een paar dagen eerder teruggekomen bent.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan