kwam ik net tegen bij een uploadsite!!!

T

twilight

Diese Seite wird von der Polizei ?berwacht ! Ihre IP Adresse wird gespeichert !Rechnen Sie bitte mit Konseqenzen !
THIS SITE IS CONTROLLED BY THE POLICE !YOUR IP ADRESS WILL BE SAVED !

En toen...lol

GR Fred.

Toen was er koffie :)

Dan hebben ze een ip-adres, ja? en dan???

*zucht*
Waarom zet men dat op een site?

Oh nee Twilight,, was leuk je gekend te hebben hahahahahahaha

Tsch?? Twilight,
maar als je ff post waar je zit dan kom ik iig op bezoek.
Avensis

Binnenkort staan ze voor je deur :) nok nok..AUF MACHEN!! nok nok.. AUF MACHEN!!.. STEHEN BLEIBEN!! HOSE RUNTER!!

Nou Fred,

Da's niet zo mooi, vergelijk het eens met die kippenziekte.
Zeer besmettelijk voor kippen, maar alleen voor mensen als je er van eet. Ik stel voor dat je je kennis NIET deelt, stel je voor dat het besmettelijk is, dan weet ik het straks ook, en dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Maar wat doen we nou met de koningin en onze kroonprins? Die lopen tenslote ook rond in het Taise, en onze kroonprins is niet vies van een kippetje....plaatsen we ze in Quarataine of mogen ze gewoon het land in.
We hebben toch weer ruimte zat want er worden weer 22.000 asielzoekers het land uitgezet....
Er is ook goed nieuws, volgens RTL nieuws rijdt ons joske ook dit jaar weer weer zijn rondjes mee. Deze keer in een Jordan, is hij in elk geval niet meer altijd de laatste. Ik vraag me trouwens af hoeveel grind er nou in een sidepot van zo'n Jordan past. We zullen het binnen een paar maanden weten. De site van Jos Verstappen is trouwens vastgelopen. Als dat maar niet tekenend is voor de motor in die Jordan.

Ik dwaal af..........

Beterschap Fred, en allemaal een fijn weekend.

Grtz Hangslot

http://www.klikhierniet.tk/

Jongens als ik in de Grittenborgh zit komen jullie dan even langs?
, Of geef eens een belletje?

En e.v.t sponsering van een Camping Satset wordt dan zeer gewaardeerd....lol

Bajes de Grittenborgh Hoogeveen
Kinholtsweg 7
7909 CA Hoogeveen
tel. (0528) 29 89 00

GR Fred.

grrrrrrrrrrrrrrrrr @ Hangslot,, Ik haat links waar staat niet klikken,, want dan doe ik het juist wel hahahahahahahaha

Maar hij is leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. :)

Van mijn ip moeten ze ondertussen toch dubbeldikke dossiers hebben,waar mij ondertussen niet verteld is dat mijn ip gelogt is en ik maatregelen van kan verwachten,is denk ik al ontelbaar.
Kan mij zelf ondertussen wel de ondergedoken internetter gaan noemen.
Tweettweet

hij wij hebben jow op die site surfen klok... klok ja en foutje
grtz roufa!

je kan ok zeggen sorry ik ben toevallig op de site terecht
en het was niet de bedoelen
grtz roufa!

Originally posted by zeddini
je kan ok zeggen sorry ik ben toevallig op de site terecht
en het was niet de bedoelen
grtz roufa!

inderdaad , en zo zijn er nog duizende excusen en waarschijnlijk ook duizenden die echt perongeluk op zo een site terecht komen
grtz

Geef de link ff Fred dan kunnen wij ff zelf een kijkje nemen en ze de groeten doen, dat we bang voor moffen moesten zijn is volgens mij toch al weer heel lang terug.

Gr. Lagos

This is the police speaking: this {site} is closed.........
180bpm

Voiceover: Arnold S.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan