Laatste nieuws over de hobbydag in Oosterhout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, mannen het wordt gewoon een hele leuke dag.

De mod's van de satnerds zijn er, de mod's van het funboard, de @'s van #satlounge, zelfs C+ is er (en dat vind ik echt heel dapper) en wat ik begrepen heb een heleboel sat-fanaten.

Er is een verloting met hele leuke prijzen (toegangsbewijs à 7,50 is tevens je lotnummer), er zijn maar 500 toegangsbewijzen, dus kom niet te laat....

De kantine wordt ingericht als #satlounge café, dus kunnen we es echt met elkaar praten!

En niks illegaals, gewoon elkaar ontmoeten, als echte hobbiesten.

 
Niet te veel achteruit kijken want dan loop je de kans om f***k tegen het lijf te lopen.

Vooruit kijken is de toekomst. Nogmaals helaas dat ik er niet bij kan zijn maar ik wens jullie een prettige dag toe.

Gr Vladimir

 
je hoeft niet achterom te kijken c+ komt er al naartoe wat ik begrepen heb wordt het een drukke dag en wordt er veel gedemonstreerd.

WAT OOK BELANGRIJK IS IS DAT JE JE 2DE HANDS SPULLEN KUNT VERKOPEN OF LATEN VERKOPEN OP DE DAG ER IS EEN STAND SPECIAAL VOOR 2DE HANDS SPULLEN IN TE LEVEREN WELKE DAN VERKOCHT WORDEN VOOR JE EEN KLEIN BEDRAG VAN DE OPBRENGST WORDT AFGEHOUDEN VOOR DE MOEITE ,DEGEN DIE HET ZELF WILLEN VERKOPEN KAN OOK IS EEN KLEINE STAND VOOR INGERICHT.

 
Welke Freek? Freekseca? ;-)))

 
het is en blijft jammer. ik kan echt niet maar de volgende keer kom ik echt!!!! (en ik hoop ook echt dat die komt) enne laat onze freek toch..die kan het toch ook niet helpen dat hij voor deze ongein betaald krijgt?? ik kan me wel een leuker baantje voorstellen.

greetings opeltje

 
Wegens een sterfgeval in de familie kan ik er helaas niet bij zijn.

Grtz Mike

 
mike gecondoleerd we wensen je alle sterkte toe om dit verlies te dragen.

 
Hoi, een tijdje geleden heb ik een mail gehad met de vraag of mijn settings zaterdag gebruikt mogen worden om de humax dozen te voorzien van nieuwe kanalen lijsten.

Ik heb vanavond de settings bijgewerkt t/m het sat nieuws van 6 september van Sat Service regio Noord en hoop zo een recent mogelijke lijst te kunnen aanbieden.

Misschien tot zaterdag , zoniet dan veel succes gewenst met jullie satelliet hobbydag in Oosterhout.

Pet123

Settings 06-09:

http://home.hetnet.nl/~humax-settings2/humaxsettings.zip

 
zo het gaat gebeuren om 10.00 uur in HEDEHOF in oosterhout nb tot straks

 
Eerste live posting vanuit Oosterhout!!!!!!!!!

't is nu al druk!!!!

 
Van mijn kant ook veel plezier toegewenst, ik ben helaas verhinderd vandaag en kan niet komen :sad:

Volgende keer beter, ik had jullie graag persoonlijk willen leren kennen.

Succes.

 
Wat is het winnende nummer in de tombola? Of moest je aanwezig zijn op de trekking om aanspraak te maken op een prijs?

Greetz

Ruff Rider

 
Hoi

Je moest aanwezig zijn om bij de winnende loten te horen , en er werd dikwijls opnieuw getrokken voor de hoofdprijs.

 
Helaas was ook ik verhinderd, dit wegens mijn geboortedag en tsja de familie alleen laten zitten kan ook niet ;) ;)

Een ding is zeker, volgende keer ben ik WEL van de parij!!

Enneh... leuke nieuwtjes worden vast wel met de " thuisblijvers" gedeeld?????? :) :) :) :)

:biggrin: Greetings HurryBird :biggrin:

 
Weinig echte nieuwtjes. Alleen Echostar was met de nieuwe ontvanger te zien. mooi ding. nog even met de daar aanwezige vertegenwoordiger van Echostar gesproken. Als alles wat men belooft waar wordt gemaakt is Echostar in een klap de top of the bill met deze ontvanger. Ingebouwde MP3 speler, USB bus, en last but not least waren er diverse mensen in gesprek met elkaar die (volgens mij) van de nieuwe Echo een echte topper kunnen gaan maken.

Verder was het gewoon leuk diverse mensen uit de satscene (weer) eens te zien. oude bekenden, en ook nieuwe gezichten.

Black tiger eens live gezien ! (zomaar in het wild)

Wat ook leuk was was dat er diverse T-shirts waren. ben een nieuwe verzameling begonnen.

Alles was behoorlijk goed georganiseerd, buurthuis was makkelijk te vinden, gezellige sfeer, alleen een wat volle satlounge. helaas pas rond 2 uur binnen komen vallen (moest 's ochtens werken), had dus geen tijd iedere bekende even aan te spreken. Jammer.

Wat mij betreft, prik maar een nieuwe datum voor de volgende !

Peter.

Volgende keer beter.

 
Het was een gezellige dag en dank aan alle medewerkers van Satellite Funboard en Sat Nerds.

Groet ircasat

 
Die anderhalf uur dat ik geweest ben heb ik me ook prima vermaakt.

Is een keer de gezichten achter de nick's gezien.

Volgende keer weer !

Groet,

C4

 
Zo ik ben net terug thuis, Oosterhout was echt een leuke dag.

ik ben er om 11.30 aangekomen en om ongeveer 18.30 uur pas weggegaan (bar gesloten).

mijn petje af voor alle mensen daar achter de organisatie, de hoeveelheid Humaxen en Nokia's die daar zijn voorzien van diverse FW's en settingslijsten zijn teveel om te tellen, het was er echt druk en gezellig.

Ook diverse gezichten achter de boards gesproken.

kortom gewoon een geslagde dag.

Maar nu effe vrouw en kinderen op mijn aanwezigheid trakteren.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan