laatste tweet van Pim,

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
21 sep 2002
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Vandaag las ik op twitter de laatste tweet van Pim, Pim had ALS ! Hij nam afscheid via deze tweet en bedankte iedereen voor de steun.
Ik hoop met mijn scancoverytrial tocht wat bij te kunnen dragen voor de stichting ALS nederland, met name geld in te kunnen zamelen hiervoor...
Wie wil steunen,,contact me aub....

Dinsdag 23 oktober 2012
Gisteren heb ik besloten om mijn lijdensweg te laten be?indigen.
Ruim 2 jaar heb ik gevochten tegen ALS en met elke nieuwe beperking de kracht en hoop gevonden om door te gaan.
Na mijn dubbele longembolie van 13 september jl. slaat dagelijks de benauwdheid zo toe dat ik nu alleen maar er tegen op zie hoe ik de dag nog door moet komen.
En de slapeloze nachten, veroorzaakt door de pijnen en slapheid van mijn lichaam helpen daar ook niet aan mee.
Ik kan nu nog een beetje praten en mijn linkerhand nog gebruiken. Ik wil en kan niet als een kastplantje gaan liggen wachten op mijn waarschijnlijk verstikkende einde.
Mijn geest wordt gepijnigd door mijn lichaam en mijn geest kan dit niet meer aan. Ik heb van geen enkele dokter gehoord ?Pim, kom op hou nog even vol want er komt een kuur voor ALS?, terwijl ik zelf dagelijks op nationale en internationale forums op zoek was naar hoop.
Die hoop vond ik vaak, maar elke keer wordt die weer de grond in gestampt door de realiteit.
Er zijn enorm veel ?doorbraken? in onderzoeken naar ALS, en ik hoop en bid voor alle huidige en toekomstige ALS pati?nten dat deze gruwelijke sluipmoordenaar gestopt gaat worden. Ik vecht na mijn dood ook nog door op tv, radio en abri's door om jullie te helpen.
Ik bedank jullie allemaal die zoveel voor mij hebben gedaan en geholpen hebben om ALS op de kaart te zetten, en vooral de saamhorigheid en warmte van het Monnickendamse.
Mijn naam leeft enigszins door in omroep PIM en daar ben ik zo trots op, ik hoop dat jullie de makers de kans en hulp geven om de Waterlandse samenleving nog meer tot elkaar te laten komen en er iets moois van te maken.
Ik heb het geluk gehad om door zoveel mooie mensen omringd te zijn die het leven voor en tijdens mijn ziekte zo mooi gemaakt hebben in een zo'n heerlijke stad als Monnickendam.
Ik hoop dat jullie goed voor elkaar zullen zijn en mijn Johanna, Ronald en Caroline zullen bijstaan in het leven, ze verdienen zoveel liefde.
Ik ga a.s. maandag de rust vinden die ik al sinds de diagnose niet meer heb gehad, het is goed zo, ik word bevrijd.
Als jullie mij nog in levende lijve :) willen zien, spreek dat dan ff af met Jo, en als je het niet kunt, geloof me, ik begrijp je en hou net zoveel van je.

Het gaat jullie goed, leef, hou van, zorg en geniet
xxx Pim
 
ALS is een ernstige ziekte en er mag zeker iets voor gedaan worden.

Maar sorry, de hele Pim is me niet bekend.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan