Lachen met de SAT4ALL mods....

C

cliff

Ik had even een account aangemaakt bij Sat4All.
Wat hulpzame tips aan mede DGbox gebruikers gegeven en een Nederlandse settingslijst voor de ABcom IPbox gemaakt en ge-upload.

Omdat ik ook bij denktenk post had ik mijn posting 1op1 gecopieerd (in het engels dus) en samen met mijn settingslijst erop gezet.

Krijg ik eerst de volgende mail:

>> Het taalgebruik in dit bericht kan absoluut niet door de beugel en wordt niet getolereerd op Sat4all.Nederlands is de voertaal op sat4all. Dus geen engels. Vandaar dat je posting wordt verwijderd. <<

Ik in hun off topic geplaatst dat ze het kunnen uitzoeken, en wat denk je? een IP ban...

>>Net 5 postings gedaan en niet mee eens dat dit toch een nederlandstalig forum is. En dan nog gewoon via het forum commentaar gaan leveren, terwijl daar de knop "waarschuw moderator" voor is. Via pm zou je dit ook kenbaar kunnen maken. Je account wordt bij deze verwijderd.<<

Ik kom niet meer bij met die gasten...

Mijn settings (en andere hulp) krijgen ze i.i.g. niet meer.

DE KOUDE DOUCHE GAAT DUS NAAR SAT4ALL !!!!!

Hier zijn ze nog veel strenger , ik durf te wedden om een bos wortelen dat dit draadje snel gesloten wordt.

Die wortels ben je kwijt denk ik...

LoL... nog strenger? Ja klopt, hier wissen ze gewoon alle forumposts en sluiten dan het forum, da's makkelijker dan kan er geen enkele kwaadwillende meer op.:biggrin::biggrin::biggrin:

Regels zijn regels,maar je kunt ze soms ook met een korreltje zout nemen.

Ik was eerst niet van plan er op te reageren.

Want ik kan echt niet begrijpen dat er nog mensen zijn die aan een dergelijk board hun bloed zweet en tranen spenderen.
En wanneer de ondankbare honden (dat die daar de scepter zwaaien is al deze hele eeuw bekend) dan korte metten met jouw werk maken moet je niet raar opkijken en op andere boards gaan uithuilen.
Maar das dan weer mijn persoonlijke mening, en zeker ook niet persoonlijk tegen cliff of anderen met slecht4all ervaringen bedoeld.

Er zijn meer dan genoeg boards waar dit soort initiatieven met open armen worden ontvangen, en je je settings en andere positieve bijdragen zonder meer kwijt kunt (zoals denktenk.com wat sowieso voor deze IPbox en alle andere DGStation boxen h?t juiste adres is).

Het is niet om te zeuren maar ik vond het aan de ene kant triest, en omdat het ZO zielig is, ook wel weer grappig (dus om hiet te delen) is.

wie denken ze er nou mee te hebben.
Alleen zichzelf want ik denk dat ook forum SPONSOREN als belangrijk criterium BEZOEKERS hanteren.

De mods van het Duckforum zouden iig eerst een mailtje sturen in te trant van" Cliff, zou je je post ff in het Nederlands kunnen vertalen want dan begrijpen meer mensen het" voordat ze gaan verwijderen..

Verder is het voor mij een afgedane zaak.
Alleen zal ik nooit iets kopen bij een zaak die SAT4ALL sponsoort!! :presskey:

(GEINTJE)

De mods van het Duckforum zouden iig eerst een mailtje sturen
Als die het al een probleem zouden vinden. Echter vinden ze dat geen probleem. En als er iemand iets niet geheel begrijpt is het snel genoeg ook voor diegene wel even naar het Nederlands vertaalt.
Immers.... met Engelstalige teksten, trek je ook Engelstalige bezoekers. En daar zitten ook veel mensen met kennis van zaken bij. Waarom zou je Engelstalige mensen (waarvan er ook een boel in NL wonen!!) of Duitstalige of voor mijn part Franstalige (waaronder Belgen) van je forum proberen te weren als die mensen ook alleen op zoek zijn naar hulp? Of anderen willen helpen?
Lijkt mij geen probleem zolang er mensen zijn die deze talen begrijpen en bereid zijn wat kleine vertalingen te maken voor belangrijke dingen voor de mensen die dat niet kunnen.

Natuurlijk probeer je de voertaal NL te houden, maar ..... nja oke ik zeg er niets meer van, je hebt je er als forum inderdaad alleen maar zelf mee, als je zoiets gaat verbieden en ik zal maar niet zeggen wat ik ervan vindt als je op grond daarvan ook al gelijk gaat bannen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan