Lammert heeft schijt aan alles

S

stephopper

Uit vroegere tijden ken ik hem persoonlijk heel goed. en tis een markante figuur die misschien wel zorgeloos leeft? in ieder geval is hij iets anders dan anderen:biggrin:

Lammert is de zoon van de Bekende Etherpiraat en levenslied zanger Oompie Koerier dus helaas niet meer onder ons is.

Hierbij een filmpje maar op die website zijn er nog meer van te zien. over lammert zijn leven.

http://player.omroep.nl/?aflID=7989085&start=00:09:28&end=00:13:18

Grtz/

Ja ik heb die gast al een paar keer gezien in Man Bijt Hond, vindt hem hartstikke goed, altijd weer dikke pret! :biggrin:

Black Tiger;195307 zei:
Ja ik heb die gast al een paar keer gezien in Man Bijt Hond, vindt hem hartstikke goed, altijd weer dikke pret! :biggrin:

Echt wel hij loopt al bijna levenslang buiten de pas van de massa en heeft altijd schik hoever ook hij in de discrediet zit.tevens werkt hij wel de hele dagen. maar het leverd hem niets op.

Ik ken hem persoonlijk van jaren terug. toen woonde hij hier in de buurt. en zat vaak in de cel vanwege etherpiraterij. en vond het reuze goed in de cel zij hij altijd de natje en droogje op tijd . soms een vrouwtje in de cel voor genot. maar daar is hij van afgestapt want vrouwen waren hem te bazig en zocht het geluk toen in zijn geslacht.

Etherpiraterij doet hij niet meer. hij zoekt het nu bij nekkerman/wehkamp en mobiele telefoon aanbieders.:biggrin:

Echt een markant figuur waar je als je hem levendelive meemaakt niet droog houwd.van zijn fratsen. ook de buurt accepteerd hem zoals hij is. want is niemand daar tot last op het platteland.waar nog veel door de beugel kan.

Mag hij anders leven en zijn vind ik dat men ze ook hun in hun waarde moet laten. wat al te mooilijk is in deze maatschappij.leeft hij met vreugde zonder een knoop te bezitten. daar zijn velen met een berg geld die de hele dagen hoofdpijn hebben om nog meer te vangen.zonder vreugde.

Al ziet hij er uit dat hij niet spoort trapt menige er in met zijn praktijken en lacht zich een deuk. maar uiteindelijk kost het hem een berg geld. maar dat deert hem niet.

Grtz/

Laat hem maar ontspoort zijn, dat maakt niet uit. Zoals je zegt is het een goeie kerel en niemand tot last. Waarom zou hij met de massa mee moeten?

Persoonlijk vindt ik het net nog leuk om te zien dat er nog mensen zijn die gewoon lekker doen wat ze zelf willen en er ook nog mee door komen ook nog.
Want over het algemeen wordt je wel hardhandig gestopt, door een uitkeringsinstantie, de belasting, bouwvereniging of iets anders.
Gelukkig zijn er nog plaatsen op het platteland waar dat nog kan en waar men daar ook niet meer vreemd van op kijkt.

Dat is in de stad bijna niet meer mogelijk en da's gewoon jammer, want zo hoort men eigenlijk te kunnen leven, niet van dat gejaagde, gewoon je eigen keuzes maken en zolang je niemand tot last bent moet dat kunnen vind ik.

Ja idd: we lopen al te veel mee met de massa en zo hebben ze ons gemanipuleerd om ons in toom te houden. em menig mens gelooft in een betere toekomst. maar het tegendeel is waar. want 80% van ons moeten het doen voor 30% opvreters.

Ik zag liever weer meer van die soort mensen die niet op comando in gelit sprongen. maar hun eigen leven naar buiten brengen. veel van ons zit met andere gedachten over zaken. maar laten het niet weten. alleen als je ze spreekt. en in de massa hebben ze de neus weer in de richting van een soort weelde die niet bestaad. en veelal vol zitten met zorgen.

Maar goed in januari/februari komt er een vervolg van Lammert. want iedere dag lacht hij weer om iets anders.:biggrin:

Grtz/

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan