Landencode

K

kollenburg

Hoi,

Het valt me op dat alleen de "gewone" seca doosjes ten prooi vallen aan de nieuwe acties.

Dit is ook eigenlijk logisch, aangezien deze voorzien zijn van een landencode en de mediahighway software.

Hierdoor kan c+ en consorte er naast de bekende spelletjes ook wat andere, minder prettige software op de background laten lopen.

Het lijkt mij, dat de enige echte oplossing is, het uitschakelen van deze mediahighway software en/of landencode.

Maar door het ontbreken van enige informatie over de software opbouw van de ontvangers zal dit moeilijk worden...

De bezitters van een CI ontvanger zijn nu gelukkige mensen ;-)

Groeten,

Erik.

 
toch gaat dit niet helemaal op ik heb vandaag getest en resultaat ci geen probleme stong 8000 oke pioneer oke nokia oke philips geen beeld geen log mogelijkheid.

Dit betekent dus dat niet alle mediahighwayontvangers eruit liggen.

Greetz Geinponem

ps getest met pic en funcard

 
Originally posted by kollenburg Hoi,


Het valt me op dat alleen de "gewone" seca doosjes ten prooi vallen aan de nieuwe acties.


 


Dit is ook eigenlijk logisch, aangezien deze voorzien zijn van een landencode en de mediahighway software.



Hierdoor kan c+ en consorte er naast de bekende spelletjes ook wat andere, minder prettige software op de background laten lopen.


 


Het lijkt mij, dat de enige echte oplossing is, het uitschakelen van deze mediahighway software en/of landencode.


 


Maar door het ontbreken van enige informatie over de software opbouw van de ontvangers zal dit moeilijk worden...


 


De bezitters van een CI ontvanger zijn nu gelukkige mensen ;-)


 

 


Gelezen op
http://pub35.ezboard.com/fsathackrofrm1.showMessage?topicID=2997.topic


T*quila use now ID 0033 and op. key oe. Is recognized again by goldboxex and use subchannel 0d. In secamaster 2000 00 0c veranderd in 00 33. Geen resultaat. Hoe kan je dit bericht nog meer lezen.


 


zoekende


 


Groeten,



Erik.


 


 
Volgens mij fake.

Als je een 9600 hebt kun je zien welke ID's ze gebruiken en ze zetten nog gewoon op 000c en niet op 0033.

 
Ik vraag me eigenlijk af of die landcode wel wettelijk is.

Wat met die mensen die net over de grens (wat hun volste recht is) een toestel kopen? Dan moeten ze daar een voor hun land bestemd toestel kopen zul je zeggen. Maar wat dan met de Europese richtlijn (nog geen wet) die zegt dat satellietontvangers voorzien moeten zijn van een CI slot, juist ten behoeve van die vrije concurrentie.

 
Ja het is te gek voor woorden dat dit zomaar door een aanbieder kan worden bepaald dat er een landencode blokkade in een ontvanger gezet kan en mag worden.

Je koopt een ontvanger om de het kanalen aanbod te kunnen ontvangen met een voor die kanalen geldige kaart en als de ontvanger dan verteld verkeerde landencode heb je geen beeld,echt te gek voor woorden.

Maar nu hoe is ditof beter gezegt kan dit worden aangepast of is er een mogelijkheid om dit te omzeilen (lees ook ik heb geen beeld meer).

We wachten af tot de oplossing er is.

Nowtv

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan