Laser cd speler

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ik heb nou in 10 jaar tijd al 4 cd spelers gekocht, maar er is er nou voor mij nou al geen ??n bij geweest die naar behoren presteert!

Iedere keer blijven die rotdingen hangen, de eerste cd speler al naar een jaar, de tweede al naar drie maanden (allebei sony), nu een jvc, bijna nog nooit gebruikt en na een jaar gewoon niks meer.

Nou wil ik dus eens vragen, aan ieder die dit leest... wat vinden jullie nou de "BESTE" CD SPELER! Want ik wil zo snel als mogelijk een nieuwe gaan kopen maar ik weet nou gewoon even niet meer wat ik moet kopen, ik heb er gewoon g??n vertrouwen meer in in wat voor merk dan ook dat zo'n ding nou eens eindelijk een jaar of 10 meegaat, zonder dat je problemen krijgt met die lasers, die iedere keer maar weer eens vuil zijn.

Ik heb eigenlijk zelf nog een ander ideetje: En dat is gewoon een computer naast je versterker, met een leuke geluidskaart en een flinke harde schijf, en die bomvol muziek zetten, want als daar iets aan kapot gaat dan is het volgens mij niet zo duur als wat je kwijt bent voor een andere laser in je cd speler.

Maar dat is mijn gedachte,

Nou graag eerst eens even jullie ervaringen over goede cd spelers, zodat ik eerst eens even een op tel sommetje kan gaan maken van welke er het meeste vermeld wordt.

Want er zijn zoveel merken, ik noem ze allemaal niet, maar wat is nou de beste, die je gewoon voor veelvuldig gebruik in je huiskamer kunt zetten tegen een betaalbare prijs?????????

Ik weet het gewoon ff niet meer......

Mijn eerste was een phillips 7 jaar plezier van gehad verkocht omdat ik een ander setje nam een sony na 2jaar niks meer toch weer een sony (weet echt niet wat me bezielde)en na 1,5 jaar rare kuren.
Dus weer een phillips na 4 jaar verkocht aan een vriend (doet het nogsteeds prima) en een dvdsetje van panasonic deze doet het alweer een jaar of 3.

Maar mijn beste ervaring is toch wel de phillips

Oja sony apperatuur wordt nooit ouder dan 5 jaar hier:(

Met Philips heb ik zelf ook niet zulke goede ervaringen, ik heb hier ook al twee setjes van versleten, al voor de cd tijd trouwens!

Daarna heb ik en nieuwe stereotoren gekocht en dat was een jaar of 20 geleden, en dat was een "Inkel", toen werd er mij verteld da deze gemaakt was door Bose, en het gekke is deze speelt nog steeds, hij staat nu al een jaartje of 10 in een zeer vochtige garage. Maar helaas toen nog geen cd - spelers...

Kijk ik wou dus even hier een vergelijkend onderzoek, "proberen", te doen, door eens even te kijken wat anderen voor materiaal binnen hebben staan, ik weet nu nog niet veel, maar bij mij valt vooralsnog de Philips bij voorbaat al af...

Ik weet nu nog niet wat ik ga kopen, maar ik denk dat ik het deze keer toch eens wat meer moet gaan zoeken in het wat meer proffesionele materiaal, maar welke????????

Ik heb hier een Philips staan die het al een jaar of 15 (!) prima doet. Hij is ondertussen wel verhuist naar de kinderen. Nu staat er alweer een jaar of 5 een Pioneer, die geeft ook geen problemen.

Ik zou als ik nu wat nieuws moest kopen, een dvd speler kopen, Daar draai je ook prima cd'tjes mee!

Grtz Hangslot

Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je om de geluidskwaliteit geeft.Een hoop van die goedkope spelers klinken voor geen meter.

Ik heb dus de pioneer dv737 prima ding,heb ik voor betaald 2500 piekjes,en als je de testen leest is dit nog steeds een prima ding,
maar de dvd spelers tegenwoordig die je koopt bij blokker voor 49 euries zijn gewoon !@#$%%^%$$# veel beter,voorbeeld
Een maat van mij is uit turkije gekomen met een dvdtje ;pirates uit de carebian speelde bij mj niet en bij een andere maat van mij met zo`n ding van 49 euro gewoon wel.
Dus mijn advies koop gewoon het goedkoopste muk ding ,en als dat ding een jaar speelt gewoon weer een andere kopen , en het voordeel deze dingen kunnen ook mp3 aan.
Het enigste waar je op moet letten is ,dat de speler zowel + als - dvd,s aankan

Dat zal best maar als je er een normale cd instopt dan klinkt het voor geen meter.Maar goed het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Als je iets goeds wil, dan koop je een Bang & Olufsen.
Dan kan je jaren vooruit.
Kost wel iets, maar dan heb je ook iets.

Voor B&O moet je wel gelijk diep in je buidel tasten maar daar betaal je ook voor de design.Rotel bijv. heeft ook mooie spelers voor een betaalbare prijs in het assortiment.

nu zo'n 13 jaar geleden een toren gekocht
de sharp system 7700
werkt nu nog prima
heb de 1000 wat versie dus leuk om kinderfeestje mee te geven
de buren 3 straten verder genieten nog meer :)
cd speler werkt nog zeer prima ..
het lijkt mij ook een beetje een onderhouds kwestie
geen beschadigde / vieze cd's draaien scheeld ook een hoop ellende .. en minimaal 2 x per jaar even de lens schoonmaken
heb hier ook nog een (ja niet lachen) een SANYO staan
dat ding is ook al dik 5 jaar oud en die draait als de beste
goedkoop is niet altijd slechtkoop :)

Inderdaad regelmatig de lens schoonmaken, maar dit geeft bij mij niet meer het gewenste effect.

Ik weet intussen nog niet welk merk, maar ??n ding weet ik wel, ik koop nooit of te nimmer meer een midiset, ik ga weer terug naar wat ik vroeger altijd had en dat zijn losse componenten, want nou is "waarschijnlijk"de laser kapot en de kosten van reparatie wegen volgens mij niet op wat heel die set nog waard is.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan