LED TV met DVB-S2 ontvanger

K

Kletskous

Hallo,

ik ben op zoek naar een LED of Plasma tv met ingebouwde S2 ontvanger.
Van panasonic heb ik de LED TX-L32D25E gevonden en de plama TX-P42G15E.
M'n oude TV is kapot, en Canal Digitaal begint steeds meer in mpeg4 uit te zenden en dat kunnen mijn huidige ontvangers niet verwerken.

Heeft iemand ervaring met ingebouwde S2 ontvangers?
Zijn die alleen voor free to air of kan ik de cam uit mijn huidige ontvanger in de tv gebruiken?

Grtz.
 
Als ik jou was kocht ik er een zonder ingebouwde ontvanger, als ze er al zijn met DVB S2.Je hebt met een losse reciever veel,ja heeel veel meer mogelijkheden ,bijv ingebouwde HDD,evt opgenomen bestanden rechtstreeks met je PC te downloaden via de internet aansluiting,en dan zonder verlies op DVD te branden.Nieuws lezer via internet is ook mogelijk,dus als je een bijv. Dreambox hebt,daar kan geen ingebouwde reciever tegen op zappen minder dan 1sec,enz.en geen Cam nodig ,deze recivers hebben een ingebouwde kaartlezer die met de juiste software bijna alle coderingen aan kan.kort om te veel mogelijk heden om hier allemaal op te noemen.Overigens plasma's geven het mooiste beeld zonder arte facten en een perfekte zwart weergave,hetgeen bij LCD wel eens aan de matige kant is,ook de kleur weergave in SD wil wel eens afwijken bijv de huidkleur te rood ,of een te onnatuurlijke kleur.
 
Kletskous;211076 zei:
Hallo,

ik ben op zoek naar een LED of Plasma tv met ingebouwde S2 ontvanger.
Van panasonic heb ik de LED TX-L32D25E gevonden en de plama TX-P42G15E.
M'n oude TV is kapot, en Canal Digitaal begint steeds meer in mpeg4 uit te zenden en dat kunnen mijn huidige ontvangers niet verwerken.

Heeft iemand ervaring met ingebouwde S2 ontvangers?
Zijn die alleen voor free to air of kan ik de cam uit mijn huidige ontvanger in de tv gebruiken?

Grtz.

Ja ze zijn er, ik denk wel dat je Led-Edge TV's bedoeld.
Full Led zijn ze ook verkrijgbaar doch peper duur.
Ja er kan een sat-tuner inbouwen Canaldigitaal goedgekeurd. pfpfpfpf daar gaan we weer.
Je krijgt ze zelfs met Harddisk erin gebouwd ook nog.
Noem geen merk maar bij Google komen ze wel.

Mvg, papano.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan