Lekkere koffie

Duh... 9 weken? Phuuuu...

Maar er is wat vertraging. Tot nu toe kreeg ik alles op tijd. Mijn dochter had bij de bromfietsenzaak een carburateur besteld, zou vandaag  binnen zijn. Wordt morgen.

Dus tja bij jou ook wat langer wachten op de koffie. Misschien smaakt ie dan wel des te lekkerder.

 
Valt alweer mee misschien morgen of zaterdag.

 
Veel plezier met de nieuwe aanwinst!!!

 
Hij is binnen en staat nu in fabr. instelling maar dit smaakt al beter.

 
Kijk eens aan, da;s mooi om te horen, laat het smaken! (Y) ☕

 
Na wat instellingen gaat het de goede kant op.

De koffie begin al redelijk goed te smaken.

Alleen het melk opschuimen is nog een dingetje met stoom.

Ik had ooit al een melk opschuimer gekocht en die gaan we maar gebruiken.

Een severin met inductie voor koud en 4 warmte temperaturen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou kijk eens aan, dat is goed nieuws.

Een kennis van me heeft een wat ander apparaat met meer mogelijkheden. Voor opgeschuimde melk moet hij dan zo'n slangetje in een pakje melk doen en de machine zorgt er dan automatisch verder voor.

Zelf heb ik hier een Cappucino apparaat (al langer in de kast nu want geen plek) en daar zat ook zo'n opschuimer ingebouwd ongeveer zoals jij hebt, dat was inderdaad wel een dingetje, dus na 1x proberen voorlopig maar even niet meer gedaan.

Koffie was wel lekker.

 
Een aanrecht is gauw te vol.

Vorig jaar een nieuwe keuken geplaatst.

We hadden aan bij de kanten een aanrecht en opberg kast aan de ene kant en aanrecht aan de andere kant.Hij is nu maar een kleine 5meter meer.

 
Hou op, wij hebben maar een klein aanrecht dus is echt al veel te snel vol. Maar helaas is de keuken ook erg klein. Staat ook al een eettafeltje, ijskast en lade diepvries in (zelfde hoogte en breedte als de ijskast) en nog een kast met etenswaar, ons gasfornuis en dan is de keuken al vol. Geen ruimte meer voor planken of zo.

Misschien nog aan de raam kant, maar dan kun je leuk je hoofd stoten als je een pan uit het kastje haalt of de honden eten en drinken wilt geven want hun bakken staan daar ook.

Kastjes van de keuken zelf staan vol, midden met twee grote ketels (gaat net onder de syphone van de bak) en een paar plankjes en vergietje, rechter kant allerlei pannen en ketels, links keukenmateriaal, links boven borden en ander spul (thee, meel en andere dingen) rechts kruiden en koffie en suiker, zout en zoetgoed om te eten.

Wat is onze keuken... iets van 3.50m bij 2.50 meter of zo?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij ons was de keuken eerst ook klein.3.50 m bij 3 m.

Toen een stuk er bij aan gebouwd kleine 6 bij 6 en daar een hoek keuken in geplaatst met een eiland.Maar die ruimte is nu de woonkamer geworden en de keuken staat nu bijna weer op zijn oude plek.Mijn vrouw houd van veranderen.Pffff.

Geen afzuiging meer boven het aanrecht want die zit nu in de kookplaat.

Ik moest vorig jaar wat we hadden een behoorlijke lekkage gehad en het plafond moest worden vervangen.Toen alles maar in een keer gedaan.

 
Mijn vrouw houd van veranderen.Pffff.
Hahaha, zal deels firmware zijn, zit in bijna alle vrouwen ingebakken dat veranderen, enkele uitzonderingen daargelaten. :)

Uitbouwen is hier echter geen optie. Huurhuis met keuken aan de straatkant.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan